Specjalista w Biurze Zarządu z językiem czeskim

ORLEN OIL Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Kraków, ul. Opolska 114

    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 2 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

ORLEN OIL to Spółka z Grupy Kapitałowej ORLEN zajmująca się kompleksowo produkcją i dystrybucją środków smarnych dla przemysłu i motoryzacji.

Specjalista w Biurze Zarządu z językiem czeskimNumer ref.: 3/06/2020

Miejsce pracy: Kraków


Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

  • współudział w przygotowywaniu materiałów, informacji, dokumentów oraz raportów na potrzeby Zarządu Spółki
  • tłumaczenia symultaniczne oraz tłumaczenia dokumentów
  • przygotowywanie korespondencji i dokumentów (w języku polskim, czeskim lub angielskim)
  • realizacja zadań w zakresie obsługi korporacyjnej Spółki
  • zapewnienie bieżącej obsługi administracyjnej Zarządu Spółki
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (wewnętrznej i zewnętrznej) kierowanej do Zarządu Spółki, dbanie o jakość i terminowość obiegu dokumentów
  • uczestnictwo w wybranych spotkaniach z udziałem Członków Zarządu, sporządzanie notatek, uzgadnianie oraz przekazanie uczestnikom spotkania informacji
  • wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego, wynikających z istoty i charakteru zajmowanego stanowiska

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, karty zniżkowe na paliwo, pracowniczy program emerytalny, pracowniczy program kapitałowy, system kafeteryjny, dofinansowanie urlopu oraz wypoczynku dzieci i młodzieży, Program Pracodawca Przyjazny Rodzinie i in.)

  • atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród

  • odpowiednie narzędzia pracy

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • znajomość języka czeskiego (min. C1) - warunek konieczny, angielskiego (min. C1) oraz polskiego (min. C1)
  • min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze administracyjnej 
  • bardzo dobra znajomość MS Office
  • doświadczenie w prowadzeniu tłumaczeń symultanicznych i/lub dokumentów (mile widziane)
  • znajomość prawa czeskiego (mile widziana)
  • wysokie zdolności komunikacyjne
  • samodzielność oraz umiejętność pracy pod presją
  • gotowość do podróży służbowych

Ważne do: 09.07.2020

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy