POLSKIE ePŁATNOŚCI S.A.

Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta

POLSKIE ePŁATNOŚCI S.A.O firmie

  • Kielce, świętokrzyskie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 7 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
top

Polskie ePłatności to firma znajdująca się w pierwszej trójce największych firm rozliczających płatności bezgotówkowe w kraju. Lider innowacyjności w branży finansowo-technologicznej, oferujący atrakcyjne usługi dla biznesu z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii do obsługi płatności bezgotówkowych, angażujący się w największe i najbardziej śmiałe projekty na rynku. PeP to spółka nastawiona na bardzo dynamiczny i nieustanny rozwój, stawiająca sobie za cel osiągnięcie pozycji lidera w każdym aspekcie działalności. Stale rosnące grono klientów, jak również powiększenie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania, oraz stwarza wiele możliwości zbudowania z PeP kariery zawodowej gwarantując przy tym bogaty wachlarz narzędzi i stabilne zatrudnienie.


Dołącz do naszego teamu – potrzebujemy Ciebie do budowania wspólnego sukcesu!

Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta

Miejsce pracy: Kielce
Nr ref.: Nr ref. COA/K/20

Zakres obowiązków:

  • obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
  • przyjmowanie reklamacji,
  • udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.

Poszukiwane kompetencje:

  • dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office,
  • podstawowa znajomość działania sieci komputerowych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365),
  • wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych.

My proponujemy:

  • Szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Kursy językowe
  • Jasna ścieżka kariery
  • Program wdrożeń i opiekę Mentora
Zachęcamy do składania aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj! 
Dokument powinien zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Polskie ePłatności to firma znajdująca się w pierwszej trójce największych firm rozliczających płatności bezgotówkowe w kraju. Lider innowacyjności w branży finansowo-technologicznej, oferujący atrakcyjne usługi dla biznesu z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii do obsługi płatności bezgotówkowych, angażujący się w największe i najbardziej śmiałe projekty na rynku. PeP to spółka nastawiona na bardzo dynamiczny i nieustanny rozwój, stawiająca sobie za cel osiągnięcie pozycji lidera w każdym aspekcie działalności. Stale rosnące grono klientów, jak również powiększenie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania, oraz stwarza wiele możliwości zbudowania z PeP kariery zawodowej gwarantując przy tym bogaty wachlarz narzędzi i stabilne zatrudnienie.


Dołącz do naszego teamu – potrzebujemy Ciebie do budowania wspólnego sukcesu!
Specjalista w Centrum Obsługi AkceptantaNumer ref.: Nr ref. COA/K/20

Zakres obowiązków:

  • obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
  • przyjmowanie reklamacji,
  • udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.

Poszukiwane kompetencje:

  • dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office,
  • podstawowa znajomość działania sieci komputerowych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365),
  • wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych.

My proponujemy:

  • Szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Kursy językowe
  • Jasna ścieżka kariery
  • Program wdrożeń i opiekę Mentora
Zachęcamy do składania aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj! 
Dokument powinien zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Ogłoszenie archiwalne