Specjalista w Departamencie Regulacji

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 21.06.2019
  • Ważna jeszcze 1 dzień (do 21.07.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

    Specjalista w Departamencie Regulacji

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

    • analizowanie możliwości optymalnego wykorzystania widma częstotliwości,
    • wyliczanie i opracowywanie map zasięgów dla podmiotów rozpowszechniających program drogą naziemną,
    • przygotowywanie projektów uchwał, decyzji oraz ogłoszeń ws. koncesji na rozpowszechnianie programu, w zakresie warunków technicznych,
    • przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma kierowane do Departamentu Regulacji z zakresu gospodarki częstotliwościami i wymogów technicznych rozpowszechniania,
    • współpraca przy projektach aktów prawnych oraz procedur wewnętrznych Departamentu Regulacji,
    • gromadzenie danych o rozwoju rynku mediów elektronicznych w zakresie technicznym,
    • gromadzenie danych o radiofonii i telewizji koncesjonowanej, w szczególności prowadzenie wykazu częstotliwości w postaci elektronicznej,
    • współpraca w zakresie identyfikacji i kontroli zabezpieczeń technicznych lub innych środków mających ograniczyć dostęp dla małoletnich do usług medialnych na żądanie.

    Wymagania niezbędne:

    • wykształcenie wyższe techniczne, o kierunku - elektronika, radiokomunikacja lub telekomunikacja,
    • 3/4-letni staż pracy,
    • znajomość pakietu Microsoft Office i baz danych.

    Wymagania pożądane:

    • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
    • umiejętność pracy w programie MapInfo,
    • umiejętność posługiwania się komputerowymi programami analitycznymi, a także umiejętność samodzielnego zdobywania potrzebnej wiedzy – dotyczy specjalistycznych programów do analizy widma elektromagnetycznego.

    Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

    • dbałość o szczegóły oraz sumienność w wykonywaniu codziennej pracy,
    • przestrzeganie tajemnicy służbowej,
    • umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów,
    • kreatywność i umiejętności analityczne,
    • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
    • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
    • odporność na stres.

    ___


    Jeżeli w dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa
    w art. 9 ust. 1 RODO, prosimy o zamieszczenie następującego Oświadczenia:

     

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych należących do szczególnych kategorii danych, zawartych w mojej ofercie pracy w celu realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Biuro KRRiT, zgodnie z art. 9 ust. 2  lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
    i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
    w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
    – RODO -4.5.2016 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej I. 119/1”.

     

    Administrator danych:

    Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest
    Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, z siedzibą w Warszawie (01-015) przy
    ul. Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9.

     

    Inspektor ochrony danych:

    Mogą Państwo kontaktować się z wyznaczonym inspektorem ochrony danych pod adresem e-mail: [email protected].

     

    Cel i podstawa prawna przetwarzania:

    Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] oraz w ustawie
    o pracownikach urzędów państwowych[2] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego[3], natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

     

    Okres przechowywania danych:

    Państwa dane zgromadzone w tym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane
    do zakończenia procesu rekrutacji, nie dłużej niż 6 miesięcy od dnia upływu terminu
    na zgłoszenie udziału w rekrutacji.

     

    Prawa osób, których dane dotyczą:

    W zakresie określonym przepisami RODO mają Państwo prawo do:

    • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    • żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    • żądania usunięcia danych osobowych;
    • wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
      Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

     

    Informacja o wymogu podania danych:

    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy oraz art. 3 pkt 1-2 ustawy o pracownikach urzędów państwowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

    [1] Art. 221 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r poz. 917 z późn. zm.).

    [2]Art. 3 pkt 1- 2 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2017 r., poz.2142 z późn. zm.).

    [3] Art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

    [4] Art. 6 ust. 1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

     

    Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • życiorys i list motywacyjny,
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    • oświadczenia kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • kandydat może przedstawić także inne dokumenty/materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji, kompetencji, np. publikacje, referencje, dyplomy etc.
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1].

    [1] Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

    Inne informacje: 
    Oferty należy przesyłać do dnia 12 lipca 2019 r. na adres:
     
    Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
    Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9
    01-015 Warszawa

    lub składać

    od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.15 w kancelarii Biura, (parter, pok. 11)
    z dopiskiem na kopercie „rekrutacja – Departament Regulacji”.

     
    W przypadku dostarczenia dokumentów drogą pocztową o terminie ich złożenia decydować będzie data wpływu do Biura KRRiT.

    Biuro zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami drogą telefoniczną
    lub e-mailową.

    Biuro zastrzega sobie możliwość kontaktowania się z kandydatami również w związku z innymi toczącymi się postępowaniami rekrutacyjnymi.

    Po zakończeniu procedury ww. naboru wszystkie oferty osób niezakwalifikowanych do zatrudnienia zostaną zniszczone komisyjnie.

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.