Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista w Dziale Zarządzania Relacjami z Klientem

BADER Polska Sp. z o.o.

  • Bolesławiec

    Bolesławiec, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • kontakt z klientem zagranicznym, wyjazdy służbowe

  • wsparcie w rozwiązywaniu problemów jakościowych oraz weryfikacja zasadności reklamacji klienta

  • przekazywanie informacji o reklamacjach wewnątrz firmy

  • tworzenie statystyk

Nasze wymagania

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)

  • znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem

  • znajomość pakietu MS Office

  • umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych, negocjacji i utrzymania długofalowych kontaktów z klientem

  • samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność

To oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole, w dużej, nowoczesnej i stabilnej firmie

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i jakości świadczonej pracy, system premii

  • możliwość rozwoju zawodowego

  • możliwość korzystania z zaplecza socjalnego, karta MultiSport, opieka medyczna LUXMED

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać za pośrednictwem przycisku aplikuj lub dostarczyć osobiście do działu kadr przy ul. Mostowej 1 w Bolesławcu w godzinach 7:00-15:00.

O terminach rozmowy kwalifikacyjnej poinformujemy telefonicznie.

BADER Polska Sp. z o.o.

BADER Polska Sp. z o.o. jest polskim zakładem należącym do Grupy BADER – międzynarodowego koncernu z branży AUTOMOTIVE, produkującego wysokiej jakości tapicerkę skórzaną do ekskluzywnych marek samochodów.

Działamy w Polsce od 1995 roku. Załoga koncernu liczy około 11.000 osób na całym świecie, w Polsce zatrudniamy ponad 1.500 pracowników.

Przewiń do profilu firmy