dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Specjalista w Dziale Zarządzania Relacjami z Klientem
BADER Polska Sp. z o.o.
Bolesławiec
Bolesławiec, dolnośląskie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna
Twój zakres obowiązków
kontakt z klientem zagranicznym, wyjazdy służbowe
wsparcie w rozwiązywaniu problemów jakościowych oraz weryfikacja zasadności reklamacji klienta
przekazywanie informacji o reklamacjach wewnątrz firmy
tworzenie statystyk
Nasze wymagania
komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem
znajomość pakietu MS Office
umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych, negocjacji i utrzymania długofalowych kontaktów z klientem
samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność
To oferujemy
ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole, w dużej, nowoczesnej i stabilnej firmie
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i jakości świadczonej pracy, system premii
możliwość rozwoju zawodowego
możliwość korzystania z zaplecza socjalnego, karta MultiSport, opieka medyczna LUXMED
Benefity
prywatna opieka medyczna
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać za pośrednictwem przycisku aplikuj lub dostarczyć osobiście do działu kadr przy ul. Mostowej 1 w Bolesławcu w godzinach 7:00-15:00.
O terminach rozmowy kwalifikacyjnej poinformujemy telefonicznie.
BADER Polska Sp. z o.o.
BADER Polska Sp. z o.o. jest polskim zakładem należącym do Grupy BADER – międzynarodowego koncernu z branży AUTOMOTIVE, produkującego wysokiej jakości tapicerkę skórzaną do ekskluzywnych marek samochodów.
Działamy w Polsce od 1995 roku. Załoga koncernu liczy około 11.000 osób na całym świecie, w Polsce zatrudniamy ponad 1.500 pracowników.