Bank Millennium S.A.

Specjalista w Obszarze Zarządzania Doświadczeniami Klienta

Bank Millennium S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Bank Millennium S.A.

Stanisława Żaryna 2A

Warszawa

top
W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
 
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisku:
Specjalista w Obszarze Zarządzania Doświadczeniami Klienta
Nr ref.: pracuj/DJA/ZBD
Miejsce pracy: Warszawa
Szukamy osoby, która dołączy do zespołu badającego oraz doskonalącego różnorodne obszary doświadczeń Klientów. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na wprowadzanie głosu Klienta do biznesu, dołącz do nas.
 

Co przed Tobą:

  • Koordynacja i realizacja projektów badawczych (od opracowania celów badania do przekazania rekomendacji)
  • Projektowanie i samodzielna realizacja badań jakościowych: narzędzi badawczych, dobór metodologii i próby, realizacja wywiadów, analizy wyników
  • Koordynacja projektów realizowanych we współpracy z agencjami badawczymi (ilościowych i jakościowych)
  • Identyfikacja obszarów do poprawy oraz eliminowanie negatywnych doświadczeń Klientów
  • Opracowywanie raportów i rekomendacji, prowadzenie prezentacji wynikowych, facylitacja warsztatów
  • Analiza i projektowanie ścieżek Klienta (Customer Journey Maps)
  • Bliska współpraca z jednostkami biznesowymi Banku oraz wsparcie we wdrażaniu rekomendacji nastawionych na poprawę doświadczeń Klientów
  • Promowanie Klientocentrycznej kultury organizacyjnej
  • Śledzenie trendów konsumenckich, technologicznych i społecznych oraz rekomendowanie na ich bazie zmian w procesach, produktach i usługach

Czekamy na osoby, które wykazują:

  • Doświadczenie w realizacji projektów metodą service design / design thinking
  • Doświadczenie w samodzielnej realizacji badan jakościowych
  • Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów
  • Ciekawość świata i poszukiwanie nowych metod doskonalenia doświadczeń Klientów
  • Umiejętność stawiania trafnych pytań badawczych i formułowania hipotez
  • Umiejętność czytelnego i przekonującego prezentowania rekomendacji
  • Doświadczenie w samodzielnej realizacji badań ilościowych będzie dodatkowym atutem
  • Zdolności analityczne oraz umiejętności interpretowania danych
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, socjologia, psychologia
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie

Możesz liczyć na:

  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w instytucji finansowej zorientowanej na Klienta, od lat będącej liderem satysfakcji Klientów
  • Samodzielne zarządzanie projektami z obszaru Customer Experience
  • Umowę o pracę, normowany czas pracy, prywatną opiekę medyczną
  • Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
Aplikuj w ciągu 30 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
bottom
bottom
W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
 
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisku:
Specjalista w Obszarze Zarządzania Doświadczeniami Klienta
Nr ref.: pracuj/DJA/ZBD
Szukamy osoby, która dołączy do zespołu badającego oraz doskonalącego różnorodne obszary doświadczeń Klientów. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na wprowadzanie głosu Klienta do biznesu, dołącz do nas.
 

Co przed Tobą:

  • Koordynacja i realizacja projektów badawczych (od opracowania celów badania do przekazania rekomendacji)
  • Projektowanie i samodzielna realizacja badań jakościowych: narzędzi badawczych, dobór metodologii i próby, realizacja wywiadów, analizy wyników
  • Koordynacja projektów realizowanych we współpracy z agencjami badawczymi (ilościowych i jakościowych)
  • Identyfikacja obszarów do poprawy oraz eliminowanie negatywnych doświadczeń Klientów
  • Opracowywanie raportów i rekomendacji, prowadzenie prezentacji wynikowych, facylitacja warsztatów
  • Analiza i projektowanie ścieżek Klienta (Customer Journey Maps)
  • Bliska współpraca z jednostkami biznesowymi Banku oraz wsparcie we wdrażaniu rekomendacji nastawionych na poprawę doświadczeń Klientów
  • Promowanie Klientocentrycznej kultury organizacyjnej
  • Śledzenie trendów konsumenckich, technologicznych i społecznych oraz rekomendowanie na ich bazie zmian w procesach, produktach i usługach

Czekamy na osoby, które wykazują:

  • Doświadczenie w realizacji projektów metodą service design / design thinking
  • Doświadczenie w samodzielnej realizacji badan jakościowych
  • Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów
  • Ciekawość świata i poszukiwanie nowych metod doskonalenia doświadczeń Klientów
  • Umiejętność stawiania trafnych pytań badawczych i formułowania hipotez
  • Umiejętność czytelnego i przekonującego prezentowania rekomendacji
  • Doświadczenie w samodzielnej realizacji badań ilościowych będzie dodatkowym atutem
  • Zdolności analityczne oraz umiejętności interpretowania danych
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, socjologia, psychologia
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie

Możesz liczyć na:

  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w instytucji finansowej zorientowanej na Klienta, od lat będącej liderem satysfakcji Klientów
  • Samodzielne zarządzanie projektami z obszaru Customer Experience
  • Umowę o pracę, normowany czas pracy, prywatną opiekę medyczną
  • Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
Aplikuj w ciągu 30 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne