Ta oferta pracy jest nieaktualna od 271 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista w Sekcji Identyfikacji i Zarządzania Dostawcami

  • Konstancin-Jeziorna, mazowieckie
  • Specjalista
  • 15.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. ogłaszają rekrutację na stanowisko:

    Specjalista w Sekcji Identyfikacji i Zarządzania Dostawcami
    Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
    DU/SIZD/S/02/18

    Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:

    • Udział w procesie prekwalifikacji potencjalnych dostawców towarów i wykonawców usług poprzez zebranie informacji i danych od dostawców wymaganych w procesie, dokonywanie rejestracji podmiotów w bazie dostawców; 
    • Udział w procesie oceny okresowej współpracy z dostawcami towarów i wykonawców usług, na podstawie wyników przeprowadzonej oceny kontrahentów, dokonywanie cyklicznej aktualizacji danych w bazie dostawców;
    • Udział w projektach zakupowych realizowanych w DU  poprzez zbieranie i analizę danych o dostawcach poszczególnych kategoriach asortymentowych, danych z prowadzonych postępowań przetargowych, zawartych umowach oraz współpraca ze Starszym Specjalistą ds. Zarzadzania Dostawcami w opracowaniu i dokumentowaniu strategii zakupowych dla wybranych kategorii asortymentowych;
    • Udzielanie wsparcia w zakresie obsługi platformy zakupowej wszystkim użytkownikom końcowym systemu - pracownikom i dostawcom PSE, zapewnianie dostępności danych do opracowania raportów zarządczych z prowadzonych procesów zakupowych w Spółce;
    • Realizacja zadań w ramach ustanowionych systemów kwalifikowania wykonawców poprzez dokumentowanie prowadzonych działań w ramach SKW, tworzenie raportów, rejestrów,  prowadzenie i aktualizowanie listy kwalifikowanych dostawców dla kategorii zakupowych; 
    • Dokumentowanie nowych rozwiązań oraz analizy dynamiki cen w zarządzanych kategoriach zakupowych w celu ich optymalizacji oraz skutecznego wyboru dostawców w procesach zakupowych. 

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe;
    • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku w obszarze zakupów;
    • Znajomość procesów zakupowych;
    • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
    • Dobra znajomość MS Office;
    • Znajomość obsługi platform zakupowych;
    • Orientacja na klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
    • Umiejętności analityczne;
    • Terminowość;
    • Dokładność i rzetelność.

    Umowa na zastępstwo.

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o nadsyłanie dokumentów aplikacyjnych.

    Gwarantujemy pełną dyskrecję w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.

    PSE S.A. zastrzega sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi osobami.

    Administratorem danych jest Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. z siedzibą w Konstancin-Jeziorna 05-520, Warszawska 165. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.