Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista w Wydziale Nadzoru Zgodności Działalności z Prawem

Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska SA

Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska SA

Marszałkowska 78/80

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • opiniowanie regulacji wewnętrznych, materiałów marketingowych, dokumentacji produktowej w procesie wdrażania i modyfikacji produktów i usług oferowanych przez Dom Maklerski w celu przeciwdziałania ryzyku braku zgodności z prawem,

  • doradztwo oraz bieżące wsparcie pracowników Domu Maklerskiego, w wypełnianiu przez nich obowiązków zgodnie z przepisami prawa,

  • prowadzenie okresowych kontroli wewnętrznych w przedmiocie przestrzegania, obowiązujących przepisów prawa, wymogów regulacyjnych polskich i europejskich, procedur i regulacji wewnętrznych obowiązujących w Domu Maklerskim,

  • identyfikację, monitorowanie, ocenę, kontrolę oraz raportowanie ryzyka braku zgodności w procesach realizowanych w Domu Maklerskim,

  • realizację zadań związanych z prowadzeniem matrycy funkcji kontroli,

  • udział w procesie przygotowywania raportów na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej,

  • prowadzenie korespondencji z organami nadzoru, w szczególności Komisją Nadzoru Finansowego oraz uczestniczenie w kontrolach prowadzonych przez te organy,

  • przygotowywanie projektów regulacji wewnętrznych Wydziału.

Nasze wymagania

  • studia prawnicze (warunek konieczny), uprawnienia radcy prawnego (mile widziane);

  • co najmniej 3-letnie doświadczenie zdobyte w firmie inwestycyjnej lub instytucji finansowej w komórce compliance/nadzoru zgodności działalności z prawem/prawnej (warunek konieczny);

  • bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z prawem rynku kapitałowego (ustawa o obrocie instrumentami finansowymi, ustawa o ofercie, Dyrektywa MiFID II, Rozporządzenie prospektowe, MAR, PRIIPS, MiFIR), ochroną danych osobowych, ochroną konsumenta, przepisami dot. przeciwdziałania praniu pieniędzy, ładu korporacyjnego;

  • znajomość wymogów regulacyjnych polskich i europejskich (KNF, ESMA itp.) w zakresie świadczenia usług maklerskich przez firmy inwestycyjnej w obszarze działalności domu maklerskiego;

  • umiejętność zarządzania czasem, pracy pod presją czasu;

  • duża samodzielność w prowadzeniu projektów ale też umiejętność pracy w zespole;

  • dobra znajomość języka angielskiego;

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • praca hybrydowa;

  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w wiodącym Domu Maklerskim;

  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udział w szkolenia;

  • pakiet benefitów

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • kawa / herbata

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • doskonała lokalizacja biura

Etapy rekrutacji
1

Zgłoszenie online

2

Analiza Twojej aplikacji

3

Rozmowa kwalifikacyjna

4

Powiadomienie o rezultacie