Ta oferta pracy jest nieaktualna od 14 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista w zakresie technicznego administrowania budynkiem

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 06.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Dlaczego MPWiK S.A. we Wrocławiu?

    Codziennie nasz Zespół dba o to, aby mieszkańcom Wrocławia żyło się lepiej.
    I Ty też możesz mieć na to wpływ - dołącz do nas!
     
     
    Chcesz zdobywać nowe kwalifikacje i uprawnienia?
    Masz szerokie kompetencje techniczne? 
     
    Aplikuj na stanowisko
    Specjalista w zakresie technicznego administrowania budynkiem

    Miejsce pracy: Wrocław, ul. Na Grobli

    TWOJE ZADANIA

    • kompleksowe zarządzenie nowoczesnym budynkiem w zakresie systemów Building Management System:
      • wentylacji,
      • klimatyzacji,
      • systemów energetycznych,
      • pomp ciepła,
      • utrzymania zielonego dachu,
      • wody szarej itp.
    • nadzorowanie budynku w zakresie zarządzania systemami automatycznego sterowania w budynku,
    • stałe monitorowanie poprawności automatycznego systemu sterowania w budynku, prowadzenie diagnostyki i koordynacja serwisowa systemów o charakterze prewencyjnym,
    • koordynowanie i realizacja bieżących zgłoszeń usterek w zakresie infrastruktury technicznej budynku,
    • współpraca z właścicielami obszarów technicznych,
    • koordynacja działań z dostawcami zewnętrznymi w zakresie usług,
    • proponowanie usprawnień.

    OCZEKUJEMY OD CIEBIE

    • wykształcenia wyższego technicznego (preferowane budownictwo, energetyka, ciepłownictwo),
    • znajomości zasad automatyki w nowoczesnym budownictwie,
    • podstawowej znajomości instalacji elektrycznych,
    • nastawienia na realizację celów,
    • umiejętności organizacji pracy własnej,
    • odpowiedzialności oraz systematyczności,
    • komunikatywności i proaktywności w rozwiązywaniu problemów,
    • prawa jazdy kat. B.

    A co w zamian?

    • stabilne i uczciwe warunki pracy,
    • możliwość rozwoju i zdobywania nowych uprawnień,
    • bogaty fundusz świadczeń socjalnych, w tym m.in. dofinasowanie wypoczynku letniego, karta Multisport;
    • szeroki wachlarz opieki medycznej, z dostępem do specjalistów;
    • program emerytalny finansowany przez pracodawcę;
    • stołówka pracownicza z pysznymi i tanimi posiłkami;
    • bezpłatny parking.

    benefity

    Stabilność zatrudnieniaZaufany
    pracodawca
    Bogata oferta szkoleniowaMożliwość
    rozwoju
    Dofinansowanie do studiów podyplomowych
    Nowoczesne narzędzia pracyAtrakcyjny system wynagrodzeńMożliwość uzyskania uprawnieńDodatkowe
    benefity
    Pracowniczy Program Emerytalny

    Osoby spełniające wyżej wymienione wymagania i zainteresowane podjęciem nowych wyzwań prosimy o przesłanie aplikacji - cv i listu motywacyjnego za pomocą formularza rekrutacyjnego.

    WAŻNE! Prosimy o dołączenie klauzuli o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez MPWiK S.A. we Wrocławiu, zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz.1182 ze zm.) 

     

    Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.


    Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.
     
    Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 26 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), MPWiK S.A. informuje, że:
    1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MPWiK S.A. we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu 50-421, ul. Na Grobli 14/16, zwaną dalej „Administratorem”.
    2. W sprawach ochrony Pana/Pani danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: [email protected] lub telefonując pod numer +48 071 34 09 655 (w godzinach 8:00-15:30 od poniedziałku do piątku) lub może Pan/Pani skontaktować się za Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego inspektora ochrony danych, pisząc na adres [email protected] lub telefonując pod numer +48 071 34 09 928 (w godzinach 8:00-15:30 od poniedziałku do piątku).
    3. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z procesem rekrutacji i konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości złożenia CV i wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
    4. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    a)  przeprowadzenia aktualnie prowadzonego procesu rekrutacji wynikającego z powyższego ogłoszenia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
    b)  prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych poprzez pozostawienie w bazie kandydatów na podstawienie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych na potrzeby ich przetwarzania w zakresie przyszłych procesów rekrutacji jest całkowicie dobrowolne.
    c)  W celu nawiązania i przebiegu procesu zatrudnienia na podstawie
    art. 6 ust. 1 lit. b RODO
    1. Zbieranie danych w zakresie szerszym niż wynika to z przepisów Kodeksu Pracy i przetwarzanie ich w celach rekrutacyjnych będzie możliwe wyłącznie przez wyrażenie przez Pana/Panią dobrowolnej, odrębnej zgody na ich przetwarzanie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
    2. Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora: usługi IT, usługi medycyny pracy.
    3. Dane osobowe podane na potrzeby:
      a)  bieżącego procesu rekrutacji będą przetwarzane od daty wpływu, w tym przechowywane wyłącznie przez okres prowadzenia tej rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.
      b)  Jeżeli Pan/Pani wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu udziału w przyszłych procesach rekrutacji będą one przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 12 miesięcy, od daty wpływu CV lub do momentu wycofania zgody. Po tym okresie zostaną usunięte.
    1. W przypadku przetwarzania Pana/Pani danych osobowych odbywających się na podstawie zgody, Administrator informuje o prawie cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, co jednak nie będzie miało wpływu na zgodność przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy [email protected]
    1. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu,
    2. Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na sposób przetwarzania Pana/Pani danych przez Administratora.