Ta oferta pracy jest nieaktualna od 3 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista w zakresie utrzymania floty samochodowej

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 22.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Dlaczego MPWiK S.A. we Wrocławiu?
    Codziennie nasz Zespół dba o to, aby mieszkańcom Wrocławia żyło się lepiej.
    Ty też możesz mieć na to wpływ – dołącz do nas!
    MPWiK S.A. w swoich zasobach posiada pojazdy specjalistyczne, np. koparki, koparko-ładowarki, pojazdy do wysokociśnieniowego czyszczenia sieci kanalizacyjnej.
     
    Aplikuj na stanowisko:
    Specjalista w zakresie utrzymania floty samochodowej

    Miejsce pracy: Wrocław, ul. Na Grobli 14/16

    Jakie będą Twoje zadania?

    Na stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za:

    • monitorowanie i nadzór na wykorzystaniem pojazdów aplikacji GPS,
    • całokształt spraw związanych z obsługą procesów w zakresie transportu,
    • zlecanie przeglądów i napraw pojazdów wraz z ich rozliczeniem,
    • przeprowadzanie wyrywkowych oględzin pojazdów,
    • organizacja serwisu w przypadku wystąpienia awarii,
    • prowadzenie ewidencji pojazdów w aplikacjach komputerowych,
    • rozliczanie koszów zużytego paliwa,
    • przeprowadzanie czynności związanych z całokształtem szkód powypadkowych,
    • proponowanie usprawnień w obszarze transportu.

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • doświadczenia w administrowaniu procesami przy obsłudze floty pojazdów,  
    • wykształcenia średniego (preferowane kierunki z zakresu budowy i eksploatacji maszyn oraz pojazdów silnikowych),
    • biegłości w obsłudze pakietu Office,
    • prawa jazdy kat. B,
    • sumienności i wysokiego poczucia zaangażowania w wykonywane obowiązki,
    • umiejętności podejmowania szybkich decyzji i efektywnej pracy pod presją czasu,
    • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.

    A co w zamian?

    • stabilne i uczciwe warunki pracy,
    • możliwość zdobywania nowych uprawnień,
    • szeroki wachlarz opieki medycznej, z dostępem do specjalistów,
    • bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karta Multisport – dostęp do obiektów sportowych w całej Polsce),
    • nowoczesne narzędzia pracy,
    • bardzo dobre warunki socjalne w nowo wybudowanym obiekcie.

    benefity

    Stabilność zatrudnieniaZaufany
    pracodawca
    Bogata oferta szkoleniowaMożliwość
    rozwoju
    Dofinansowanie do studiów podyplomowych
    Nowoczesne narzędzia pracyAtrakcyjny system wynagrodzeńMożliwość uzyskania uprawnieńDodatkowe
    benefity
    Pracowniczy Program Emerytalny

    Osoby spełniające wyżej wymienione wymagania i zainteresowane podjęciem nowych wyzwań prosimy o przesłanie aplikacji - cv i listu motywacyjnego za pomocą formularza rekrutacyjnego.

    WAŻNE! Prosimy o dołączenie klauzuli o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez MPWiK S.A. we Wrocławiu, zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz.1182 ze zm.) 

     

    Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

     
    Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 26 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), MPWiK S.A. informuje, że:
    1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MPWiK S.A. we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu 50-421, ul. Na Grobli 14/16, zwaną dalej „Administratorem”.
    2. W sprawach ochrony Pana/Pani danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: [email protected] lub telefonując pod numer +48 071 34 09 655 (w godzinach 8:00-15:30 od poniedziałku do piątku) lub może Pan/Pani skontaktować się za Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego inspektora ochrony danych, pisząc na adres [email protected] lub telefonując pod numer +48 071 34 09 928 (w godzinach 8:00-15:30 od poniedziałku do piątku).
    3. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z procesem rekrutacji i konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości złożenia CV i wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
    4. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    a)  przeprowadzenia aktualnie prowadzonego procesu rekrutacji wynikającego z powyższego ogłoszenia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
    b)  prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych poprzez pozostawienie w bazie kandydatów na podstawienie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych na potrzeby ich przetwarzania w zakresie przyszłych procesów rekrutacji jest całkowicie dobrowolne.
    c)  W celu nawiązania i przebiegu procesu zatrudnienia na podstawie
    art. 6 ust. 1 lit. b RODO
    1. Zbieranie danych w zakresie szerszym niż wynika to z przepisów Kodeksu Pracy i przetwarzanie ich w celach rekrutacyjnych będzie możliwe wyłącznie przez wyrażenie przez Pana/Panią dobrowolnej, odrębnej zgody na ich przetwarzanie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
    2. Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora: usługi IT, usługi medycyny pracy.
    3. Dane osobowe podane na potrzeby:
      a)  bieżącego procesu rekrutacji będą przetwarzane od daty wpływu, w tym przechowywane wyłącznie przez okres prowadzenia tej rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.
      b)  Jeżeli Pan/Pani wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu udziału w przyszłych procesach rekrutacji będą one przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 12 miesięcy, od daty wpływu CV lub do momentu wycofania zgody. Po tym okresie zostaną usunięte.
    1. W przypadku przetwarzania Pana/Pani danych osobowych odbywających się na podstawie zgody, Administrator informuje o prawie cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, co jednak nie będzie miało wpływu na zgodność przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy [email protected]
    1. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu,
    2. Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na sposób przetwarzania Pana/Pani danych przez Administratora.