Oferta pracy

Specjalista w Zespole Obsługi Administracyjnej w Departamencie Administracji

Urząd Komisji Nadzoru FinansowegoO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko

Specjalista w Zespole Obsługi Administracyjnej w Departamencie AdministracjiNumer ref.: DAD/05/2020

Główne obowiązki na stanowisku:

  • realizacja potrzeb Urzędu w zakresie dostaw sprzętu, urządzeń, materiałów i usług,
    zgodnie z obowiązującymi umowami,
  • administrowanie flotą samochodową Urzędu (przeglądy techniczne, rejestracyjne, utrzymanie czystości, naprawy, ubezpieczenia, paliwo, miejsca parkingowe, przepustki),
  • realizacja potrzeb Urzędu w obszarze logistyczno-administracyjnym,
  • koordynowanie zadań obsługi Urzędu przez wykonawców zewnętrznych (m. in. materiały biurowe, artykuły spożywcze),
  • prowadzenie procesów zakupowych na podstawie regulacji wewnętrznych,
  • przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
  • weryfikacja prawidłowości wystawionych dla Urzędu faktur, ich ewidencja i rozliczanie,
  • monitorowanie wykonywania postanowień umów zawartych przez Urząd.

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe lub średnie,
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze administracji,
  • biegła obsługa komputera (MS Office),
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy w zakresie analizowania potrzeb, planowania zakupów, budżetowania i administrowania umowami,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność nadawania priorytetów zadaniom,
  • zaangażowanie, przedsiębiorczość i dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach stresu.

 

Dodatkowe atuty:

  • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacyjnych,
  • doświadczenie w zarządzaniu flotą samochodową.

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w różnorodnych projektach i szkoleniach,
  • pracę w wyjątkowym zespole specjalistów oraz świetną atmosferę,
  • atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, kafeteryjny program MyBenefit, dofinansowanie do wypoczynku i inne),
  • dogodną lokalizację biura w ścisłym centrum miasta,

Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny w języku polskim proszę składać za pośrednictwem odnośnika

Stanowisko zostanie ustalone w zależności od kwalifikacji i doświadczenia zawodowego wyłonionego kandydata.

Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy