Ta oferta pracy jest nieaktualna od 118 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista w Zespole Procesowania Zleceń Klientów

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 19.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
    spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
    Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
    instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
    Specjalista w Zespole Procesowania Zleceń Klientów
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref: pracuj/ZZK

    Zadania na stanowisku:

    • Organizacja i optymalizacja procesów zdalnej obsługi Klientów Banku realizowanych w obszarze Contact Center, w szczególności: mapowanie procesów, gromadzenie i analiza danych, identyfikowanie problemów, rekomendacja zmian i usprawnień, przygotowywanie wymagań biznesowych i wniosków do IT, monitorowanie wprowadzanych rozwiązań
    • Przygotowywanie i aktualizacja wewnętrznych materiałów informacyjnych wykorzystywanych przez pracowników Contact Center
    • Współpraca z innymi jednostkami Banku w zakresie potrzebnym do wdrażania nowych produktów i usług
    • Tworzenie, aktualizacja i opiniowanie wewnętrznych aktów normatywnych
    • Proponowanie i realizacja kontroli wewnętrznej w obszarach merytorycznej odpowiedzialności

    Wymagania:

    • Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania procesami
    • Umiejętność analitycznego myślenia
    • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
    • Przejawianie inicjatywy do działania, dociekliwość i kreatywność
    • Dbałość o kontakty i utrzymywanie dobrych relacji ze współpracownikami wewnątrz i na zewnątrz jednostki
    • Umiejętność precyzyjnego wyrażania się oraz publicznej prezentacji wyników pracy
    • Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
    • Dobra znajomość języka angielskiego
    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, finanse i bankowość, zarządzanie i pokrewne
    • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem procesami w obszarze Contact Center

    Oferujemy:

    • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji współpracując z zespołem ekspertów
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacji finansowej będącej częścią portugalskiej grupy kapitałowej
    • Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami
    • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii
    • Pakiet socjalny z opiekę medyczną, kartą sportową i biletami do kina
    • Atrakcyjną lokalizację (okolice stacji metra Pole Mokotowskie).
    Aplikuj teraz na:
    www.bankmillennium.pl/kariera/kontakt

    w ciągu 30 dni od daty emisji ogłoszenia.
    W formularzu wpisz numer referencyjny.
    Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
    bottom