Oferta pracy

Specjalista w Zespole Realizacji i Rozliczeń Zakupów Chemicznych

PKN ORLEN S.A.O firmie

  • Płock, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Ważne do: 02/03/2021
Specjalista w Zespole Realizacji i Rozliczeń
Zakupów Chemicznych
(Umowa na zastępstwo)
Numer ref.: Nr ref.: KRR03945

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

  • realizację i rozliczanie kontraktów na dostawy produktów chemicznych i usług z nimi związanych (m.in. wywóz odpadów)
  • analizę zawieranych umów pod kątem wymagań logistycznych, współpracy i rozliczeń finansowych z dostawcą
  • monitorowanie i kontrolowanie terminów dostaw w ramach realizowanych zamówień/umów
  • optymalizację i automatyzację procesów realizacji i rozliczeń
  • współpracę z obszarem prawnym, finansowym oraz podatkowym w zakresie realizacji umów handlowych oraz zamówień
  • współpracę z dostawcami w celu optymalizacji procesu dostaw materiałów i usług
  • współpracę z partnerami biznesowymi w celu wsparcia w realizacji celów i wymagań biznesowych
  • sporządzanie analiz i raportów w zakresie dokonywanych zakupów
  • kontrolę merytoryczną faktur w ramach realizowanych zamówień/umów
  • prowadzenie postępowań reklamacyjnych
  • organizację odpraw celnych dla towarów z importu sprowadzanych w ramach umów / zamówień
  • dokonywanie zgłoszeń SENT w systemie PUESC

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanym koncernie
  • atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
  • bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, badania profilaktyczne, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, karty zakupowe i zniżkowe na paliwo, programy emerytalne i oszczędnościowe, dofinansowanie urlopu, nauki i wypoczynku dzieci i młodzieży, Program Pracodawca Przyjazny Rodzinie i inne
  • możliwości rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów, wykładów i programów mentoringowych oraz zaangażowanie w wewnętrzne projekty, także zagraniczne, w ramach programu “Rynek Szans”

 

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość, handel międzynarodowy
  • minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym w mowie i w piśmie
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • znajomość modułów SAP – mile widziana
  • umiejętność budowania relacji z partnerami biznesowymi
  • orientacja na osiąganie wysokich wyników pracy
  • samodzielność w działaniu
  • umiejętność organizacji i koordynowania działań w przypisanym obszarze
  • profesjonalizm i współpraca w realizacji zadań
  • innowacyjność
Możliwość zatrudnienia na tym stanowisku osoby niepełnosprawnej. 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Miejsce pracy: Płock / Warszawa

Ogłoszenie archiwalne