Ta oferta pracy jest nieaktualna od 140 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista w Zespole Wsparcia Obsługi Klienta Korporacyjnego

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 28.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    SEB jest jedną z największych, nordyckich grup finansowych, obecną na globalnych rynkach już od ponad 150 lat. Jesteśmy wiodącym bankiem na rynku skandynawskim, posiadamy znaczącą pozycję w rejonie krajów nadbałtyckich, prowadzimy również działalność bankową w Niemczech i Wielkiej Brytanii.

    W Polsce jesteśmy obecni, jako oddział banku Skandinaviska Enskilda Banken AB S.A. Naszym klientom oferujemy kompleksowe rozwiązania finansowe. Zakres naszych usług obejmuje między innymi zarządzanie płynnością, transakcje walutowe i finansowanie handlu.

    Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nas do pracy
    w Departamencie Operacji na stanowisku:

    Specjalista
    w Zespole Wsparcia Obsługi Klienta
    Korporacyjnego
    Miejsce pracy: Warszawa

    Praca na tym stanowisku polega na wspieraniu klienta korporacyjnego w obsłudze jego rachunku bankowego (produkty bankowości transakcyjnej). Jest to budowanie relacji z klientem przez telefoniczny i mailowy kontakt zmierzający do sprawnej realizacji pojawiających się zadań przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej satysfakcji klienta.

    Część naszych klientów to osoby angielskojęzyczne, oczekujące możliwości swobodnego skomunikowania się oraz otrzymania kompetentnego wsparcia w języku angielskim.

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • Profesjonalna obsługa klienta korporacyjnego
    • Codzienne praca z systemem bankowości elektronicznej
    • Implementacja bankowości elektronicznej u klienta, przeprowadzanie u niego szkoleń
    • Przygotowywanie zaświadczeń i opinii bankowych (np. informacje o rachunkach, saldach)
    • Przygotowywanie opinii audytorskich
    • Obsługa kart płatniczych
    • Obsługa reklamacji dotyczących płatności krajowych i zagranicznych
    • Odpowiedzialność za rozwiązywanie techniczno-informatycznych kwestii obsługi klienta od strony procesów bankowych
    • Współpraca z Departamentem Sprzedaży w zakresie istniejących i proponowanych produktów bankowych skierowanych do klienta korporacyjnego  

    TO STANOWISKO JEST IDEALNE DLA CIEBIE, JEŚLI:

    • Posiadasz przynajmniej roczne doświadczenie w Departamencie Operacji / obsłudze klienta typu backoffice w bankowości korporacyjnej
    • Pracowałeś/aś z systemem bankowości elektronicznej realizując potrzeby i zapytania klientów dotyczące zlecanych płatności zarówno krajowych jak i zagranicznych
    • Interesujesz się analityczno-schematycznym obszarem IT, posiadasz wiedzę z tego zakresu
    • Znasz zagadnienia transmisji Host to Host, potrafisz ją przeprowadzić
    • Posiadasz praktyczną znajomość zarządzania systemem operacyjnym Windows 7, Windows 10 (np. umiejętność zmian konfiguracji)
    • Znasz produkty bankowości transakcyjnej
    • Potrafisz swobodnie komunikować się w języku angielskim, włączając w to rozmowy telefoniczne z klientami dotyczące obsługi ich produktów bankowych
    • Lubisz pracować z ludźmi i lubisz pracę w zespole
    • Cechujesz się wysoką kultura osobistą
    • Posiadasz wyższe wykształcenie. Preferowane w obszarze IT lub finansów i bankowości

    OFERUJEMY:

    • Umowę o pracę na czas nieokreślony
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Ubezpieczenie medyczne (do wyboru indywidualne lub rodzinne)
    • Ubezpieczenie zdrowotne
    • Pakiet fitness
    • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Możliwość budowania relacji w międzynarodowym banku korporacyjnym w Polsce i za granicą
    • Możliwość pracy w centrum Warszawy, w dobrze wyposażonym biurze, z pozytywnym zespołem współpracowników.
    aplikuj
    Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesów rekrutacyjnych w Skandinaviska Enskilda Banken AB S.A. Oddział w Polsce.” (Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 pozycja 883 z późniejszymi zmianami).”
     
    Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.