Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista wsparcia technicznego (Elektronik - Automatyk)

Merserwis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią Sp.K.

7 00012 000 brutto / mies.

Merserwis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią Sp.K.

Generała Władysława Andersa 10

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie techniczne Działu Handlowego w zakresie aparatury pomiarowej, powiązanej z elektroniką i automatyką (m.in. oscyloskopy, generatory, zasilacze czy testery bezpieczeństwa) oraz analizą jakości energii

  • Przygotowywanie materiałów technicznych, dotyczących oferowanych przyrządów i ich zastosowań, bazując na materiałach źródłowych producenta

  • Kontakt z klientem oraz doradztwo techniczne w doborze rozwiązań pomiarowych do konkretnych wymagań i potrzeb

  • Prowadzenie prezentacji technicznych oraz szkoleń z obsługi i funkcjonalności oferowanej aparatury pomiarowej

  • Stały kontakt z dostawcami sprzętu i użytkownikami, w celu poszerzania wiedzy na temat oferowanych produktów

  • Ustalanie strategii i celów sprzedażowych w porozumieniu z dostawcami aparatury oraz przekazywanie informacji zwrotnych dotyczących bieżących potrzeb rynku

  • Analiza działań konkurencji i dostosowywanie działań promocyjnych do bieżącej sytuacji rynkowej

  • Tworzenie materiałów promocyjnych współpracując z Działem Marketingu

  • Reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych (targi, seminaria, webinary)

Nasze wymagania

  • Podstawowe przygotowanie merytoryczne z zakresu elektroniki i/lub analizy jakości zasilania (mile widziane wykształcenie w którymkolwiek z tych kierunków lub doświadczenie w branży powiązanej) oraz chęci poszerzania tej wiedzy

  • Uczciwość, wytrwałość, pracowitość i pozytywne nastawienie

  • Dyspozycyjność w godzinach 8:00 - 16:00 od pon. do pt.

  • Gotowość do odbywania maksymalnie kilkunastu podróży służbowych rocznie: prezentacje, targi, seminaria, szkolenia

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i Office (Word, Excel)

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (minimum B1, optymalnie B2) - czyli pozwalającym na płynną konwersację i korespondencję z partnerami zagranicznymi oraz przygotowywanie podstawowych materiałów technicznych i promocyjnych na podstawie dokumentacji technicznej w języku angielskim

Mile widziane

  • Doświadczenie w zakresie wsparcia technicznego sprzedaży sprzętu elektronicznego (idealnie w zakresie aparatury pomiarowej) będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Możliwość szybkiego rozwoju i poszerzania swojej wiedzy technicznej podczas codziennej pracy z aparaturą kontrolno-pomiarową oraz Klientami wykorzystującymi te przyrządy w praktyce do różnych zastosowań

  • Wsparcie merytoryczne zespołu

  • Szkolenia dotyczące oferowanej aparatury i jej zastosowań

  • Korzystanie z innowacyjnych rozwiązań i aplikacji wspomagających codzienną pracę (automatyzacja, RPA, AI)

  • Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy poprzez realizację pomysłów na promocję oferowanej aparatury

  • Wynagrodzenie: 7000-12000 brutto (składające się z podstawy oraz premii zależnej od wyników sprzedażowych)

  • Współpraca na podstawie umowy o pracę lub opcjonalnie B2B

  • Pracę w siedzibie firmy: Warszawa, Śródmieście (Muranów) lub częściowo zdalnie

  • Możliwość przystąpienia po 12 miesiącach do wewnętrznego programu premiowego, uzyskując udział w wypracowanym zysku firmy

  • Możliwość skorzystania z pakietu socjalnego: karty sportowej, prywatnej opieki zdrowotnej, lekcji języka angielskiego

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

Jak wygląda proces rekrutacji

  • Etap I: selekcja przesłanych aplikacji CV w PDF

  • Etap II: zaproszenie do wypełnienia krótkiej ankiety wraz z testami

  • Etap III: spotkanie (online lub live) z wybranymi kandydatami z kierownictwem i osobami z działu

  • Wysyłamy informację zwrotną w formie e-mail o zakończeniu procesu rekrutacji aplikantom, którzy otrzymali zaproszenie do wypełnienia ankiety oraz rozmowy kwalifikacyjnej

  • Całkowity czas trwania procesu rekrutacji wynosi od 2 do 3 tygodni

Jeśli nasze ogłoszenie wydało Ci się interesujące oraz spełniasz nasze wymagania, prześlij CV w pliku PDF (nie akceptujemy plików WORD).

Merserwis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią Sp.K.

Od ponad 30 lat zajmujemy się profesjonalną aparaturą kontrolno-pomiarową, we wszystkich obszarach. Współpracujemy wyłącznie z Klientami segmentu B2B, najczęściej z branż: elektryka, energetyka, elektronika, r&d, edukacja, wentylacja, klimatyzacja i chłodnictwo (HVACR).

Dzięki pracy naszego zespołu, setki inżynierów i specjalistów każdego dnia może wykonywać zadania wpływające bezpośrednio na bezpieczeństwo, jakość i innowacyjność produktów, usług i niezliczonej ilości instalacji w Polsce.

Nieustannie udoskonalamy, dostosowujemy i zmieniamy sposoby naszych działań, aby jeszcze lepiej i w bardziej innowacyjny sposób realizować potrzeby Klientów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o nas, odwiedź stronę: praca.merserwis.pl

Aktualnie poszukujemy osoby, która pomoże nam w realizacji zadań związanych z dystrybucją i obsługą techniczną aparatury pomiarowej w naszym dziale technicznym.

Przewiń do profilu firmy