Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista wsparcia IT - Help Desk

ITS PROO firmie

  • Złota 59
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

ITS PRO

Złota 59

Warszawa

Zespół ITS Pro specjalizuje się w świadczeniu usług i dostarczaniu rozwiązań opartych na sprawdzonych platformach, między innymi: Microsoft, Office 365, Cisco, CentOS, Veeam, Vmware.

Posiadamy członkostwo w programach partnerskich związanych ze znaczącymi dostawcami, między innymi Microsoft Partner NetworkVeeam Pro Partner. Od początku swojej działalności współpracujemy z międzynarodowymi i polskimi firmami z różnych sektorów.

Pomagamy naszym klientom w przenoszeniu zasobów informatycznych do chmury, zarządzamy i wdrażamy infrastrukturę IT.

Specjalista wsparcia IT - Help Desk

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty)
     
  • Zdalne rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez użytkowników (TeamViewer, LogMeInRescue)
     
  • Praca w siedzibie klienta, rozwiązywanie problemów z obszaru IT
     
  • Rejestracja zgłoszeń oraz zarządzanie zgłoszonymi zleceniami, raportowanie (Jira ServiceDesk)
     
  • Instalacja i konfiguracja stacji roboczych
     
  • Nadzór nad sprzętem komputerowym
     
  • Analiza i wstępna diagnoza zgłoszeń

 

Nasze wymagania

  • Znajomość oprogramowania Microsoft Windows, Microsoft Office
  • Znajomość terminologii IT
  • Biegła obsługa komputera i znajomości ogólnych zagadnień informatycznych takich jak poczta elektroniczna, Internet, sieci komputerowe, wideokonferencje, usługi chmurowe
  • Znajomości metodologii ITIL
  • Komunikatywna znajomości języka angielskiego
  • Komunikatywność i nastawienie na klienta
  • Samodzielność w działaniu

 

Co oferujemy

  • Samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi informatycznych
  • Możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności
  • Pracę dla ciekawych i wymagających klientów'
  • Doskonałą lokalizację
  • Dobrą atmosferę pracy

Ogłoszenie archiwalne