Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista wsparcia IT - Helpdesk

INNERGO Systems Spółka z o.o.

  • Krosno

    Krosno, podkarpackie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • Zdalna obsługa zgłoszeń serwisowych oraz kontaktem z użytkownikami;

  • Praca w systemie ticketowym;

  • Współpraca z działami IT (także centrale zagraniczne);

  • Zdalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania komputerowego oraz dostępów do systemów informatycznych;

  • Administrowanie kontami i grupami użytkowników w oparciu o wewnętrzne procedury i polityki;

  • Administrowanie powierzonymi usługami oraz zapewnienie ciągłości ich działania;

  • Współpraca z pozostałymi zespołami departamentu IT.

Nasze wymagania

  • Posiadasz wykształcenie techniczne (informatyka, automatyka lub pokrewne)

  • Posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;

  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim (min. poziom B2);

  • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia;

  • Umiejętność organizacji własnej pracy i ustalania priorytetów zgłoszeń związanych z IT;

  • Jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz kontakty z użytkownikami i współpracownikami;

Mile widziane

  • Znajomość ServiceNow lub doświadczenie w rozwoju systemów ticketowych.

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • branżowe platformy e-learningowe

  • mentoring

  • szkolenia zewnętrzne

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie

To oferujemy

  • Profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio;

  • Nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty;

  • Rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach;

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

Zakres wdrożeń realizowanych przez INNERGO:

  • Sieci LAN i WLAN, MPLS, SD WAN, Wi-Fi;

  • Systemy telekomunikacyjne klasy Enterprise;

  • Platformy serwerowe i macierzowe;

  • Infrastruktura pasywna serwerowni;

  • Wdrożenia systemów z zakresu cyberbezpieczeństwa;

  • Dostawy i serwis urządzeń Apple;

  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;

  • Prywatne sieci 5G i LTE;

  • Rozwiązania klasy Connected City;

  • Aplikacje z wykorzystaniem platform „no-code“;

Przebieg rekrutacji

1. Złóż aplikację. Prześlij nam aktualne CV lub link do Twojego profilu na LinkedIn. Skontaktujemy się z Tobą, jeśli przejdziesz pierwszy etap rekrutacji. Twoja aplikacja trafi także do naszej bazy, w związku z czym Twoje CV rozpatrzymy również pod kątem naszych pozostałych ofert pracy.

2. Poznajmy się osobiście. Podczas pierwszej rozmowy - która może się odbyć online - chcemy poznać Twoje kompetencje i oczekiwania, a także przedstawić Ci możliwości, jakie od nas otrzymasz. To również czas dla Ciebie, aby lepiej nas poznać. Zależy nam, aby obie strony był przekonane, że nasza firma to idealne miejsce dla Ciebie :)

3. Twój pierwszy dzień w biurze. Jeśli okaże się, że to Ty jesteś osobą, z którą chcemy pracować i zdecydujesz się dołączyć do zespołu INNERGO, to pierwszy dzień to okazja, aby odebrać swoje narzędzia pracy i lepiej poznać firmę. Wiemy, że to będzie ważny dzień, dlatego będziemy Ci w nim aktywnie towarzyszyć!

INNERGO Systems Spółka z o.o.

Dołącz do INNERGO jako:

Specjalista wsparcia IT Helpdesk

Zrób krok w stronę swojej kariery zawodowej!

Praca w INNERGO to codzienna styczność z nowoczesną technologią, światowymi wiodącymi producentami. To także współpraca z działem sprzedaży.

Jeśli więc jesteś osobą zainteresowaną rozwiązaniami IT i chcesz rozwijać swoje kompetencje ta oferta czeka właśnie na Ciebie. Zapraszamy do aplikowania!

Czeka na Ciebie wiele wyzwań, ale i satysfakcja z realizacji zadań.

.

INNERGO to firma zbudowana w 100% w oparciu o polski kapitał. Działamy na rynku integratorów IT od 2009 roku i zatrudniamy obecnie ponad 100 osób.

Od początku działania firmy postawiliśmy sobie za cel realizacje zaawansowanych technologicznie projektów integracji teleinformatycznej, łącząc ofertę światowej klasy producentów z szerokim portfolio własnych usług. Odegraliśmy kluczową rolę w transformacji cyfrowej wielu firm, realizując ponad 2000 projektów, dla klientów z różnych branż.

Przewiń do profilu firmy