Adecco Poland Sp. z o.o.

Specjalista wsparcia technicznego ze znajomością języka niemieckiego

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Katowice, śląskie

  • Ważna jeszcze 7 dni
    do: 16 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Obecnie dla naszego klienta z branży IT - badawczo-rozwojowego działacza, odpowiedzialnego za rozwój platformy bazującej na nowoczesnych technologiach wykorzystywanej na całym świecie, pilnie poszukujemy kandydatów gotowych objąć poniższe stanowisko:

Specjalista wsparcia technicznego ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: 160620/SOS/MK

Ilość wakatów: 4

 

Zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie systemu
  • Obsługa pierwszej linii wsparcia technicznego klientów niemieckojęzycznych
  • Rozwiązywanie pojawiających się problemów i wsparcie użytkowników
  • Konfiguracja, modyfikacja i wdrażanie poprawek
  • Ustalanie przyczyn problemów
  • Współpraca z inżynierami
  • Obsługa ticketów

Wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 - wykorzystywany w codziennej pracy
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego, poziom B1
  • Komunikatywność, otwartość na rozwiązywanie problemów
  • Podstawowa znajomość systemu Linux, podstawowych komend, poleceń
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym etacie
  • Pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym: I zmiana możliwa do rozpoczęcia między godziną 7:00-9:00, II zmiana 15:00-23:00
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Możliwość rozwoju wiedzy z zakresu IT oraz rozwój językowy
  • Pakiet szkoleń wdrażających do pracy na powyższym stanowisku oraz rozwijających umiejętności w obszarze technicznym/IT i obsługi klienta
  • Atrakcyjne, konkurencyjne warunki zatrudnienia
  • Benefity: prywatna opieka medyczna, Karta MultiSport, spotkania integracyjne, udział w wydarzeniach sportowych i imprezach świątecznych
  • Pracę w najbardziej pożądanym sektorze rynku - IT
  • Pracę w nowoczesnym biurze, w centrum Katowic

Oferta dotyczy pracy stałej.
Zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta.


Ta oferta pracy jest aktualna, rekrutujemy pomimo trudnej sytuacji związanej z światową epidemią. Prowadzimy rekrutację w formie on-line.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Obecnie dla naszego klienta z branży IT - badawczo-rozwojowego działacza, odpowiedzialnego za rozwój platformy bazującej na nowoczesnych technologiach wykorzystywanej na całym świecie, pilnie poszukujemy kandydatów gotowych objąć poniższe stanowisko:

Specjalista wsparcia technicznego ze znajomością języka niemieckiegoNumer ref.: 160620/SOS/MK

Ilość wakatów: 4

 

Zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie systemu
  • Obsługa pierwszej linii wsparcia technicznego klientów niemieckojęzycznych
  • Rozwiązywanie pojawiających się problemów i wsparcie użytkowników
  • Konfiguracja, modyfikacja i wdrażanie poprawek
  • Ustalanie przyczyn problemów
  • Współpraca z inżynierami
  • Obsługa ticketów

Wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 - wykorzystywany w codziennej pracy
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego, poziom B1
  • Komunikatywność, otwartość na rozwiązywanie problemów
  • Podstawowa znajomość systemu Linux, podstawowych komend, poleceń
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym etacie
  • Pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym: I zmiana możliwa do rozpoczęcia między godziną 7:00-9:00, II zmiana 15:00-23:00
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Możliwość rozwoju wiedzy z zakresu IT oraz rozwój językowy
  • Pakiet szkoleń wdrażających do pracy na powyższym stanowisku oraz rozwijających umiejętności w obszarze technicznym/IT i obsługi klienta
  • Atrakcyjne, konkurencyjne warunki zatrudnienia
  • Benefity: prywatna opieka medyczna, Karta MultiSport, spotkania integracyjne, udział w wydarzeniach sportowych i imprezach świątecznych
  • Pracę w najbardziej pożądanym sektorze rynku - IT
  • Pracę w nowoczesnym biurze, w centrum Katowic

Oferta dotyczy pracy stałej.
Zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta.


Ta oferta pracy jest aktualna, rekrutujemy pomimo trudnej sytuacji związanej z światową epidemią. Prowadzimy rekrutację w formie on-line.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne