Netia S.A.

Specjalista Wsparcia Usług ICT

Netia S.A.O firmie

  • Katowice

    śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
SPECJALISTA WSPARCIA USŁUG ICT
Zespół Technicznej Obsługi Klientów Biznesowych
Miejsce pracy: Katowice
Nr referencyjny: SWU/09/15


Najważniejsze zadania:

  • Udział w tworzeniu procesów obsługowych dla nowo wdrażanych usług ICT
  • Diagnozowanie i zdalnie usuwanie zgłoszeń awarii usług ICT w systemie CRM Netii oraz usług
    IP i głosowych
  • Bieżąca współpraca z II linią wsparcia w celu rozwiązywania awarii
  • Weryfikacja zgodności ustawień produktów pomiędzy platformą usług ICT a systemem CRM Netii
  • Rejestracja zamówień modyfikacji usług Klienckich i przekazywanie do odpowiednich komórek
    w Netii i partnerów
  • Udzielanie informacji technicznych Klientom w zakresie usług ICT, IP


Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta
  • Mile widziane doświadczenie w technicznej obsłudze klienta
  • Znajomość zagadnień związanych z usługami ICT (dodatkowym atutem będzie znajomość platformy Windows Azure)
  • Znajomość zagadnień związanych z usługami IP
  • Wiedza na temat usług telekomunikacyjnych
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe techniczne (kierunek: Informatyka, Telekomunikacja lub pokrewne)
  • Ukierunkowanie na Klienta
  • Komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 będzie dodatkowym atutem


Netia oferuje:

  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Profesjonalne środowisko pracy
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.



Uprzejmie informujemy, iż odpowiemy na wybrane oferty.


Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
SPECJALISTA WSPARCIA USŁUG ICT
Zespół Technicznej Obsługi Klientów BiznesowychNumer ref.: Nr referencyjny: SWU/09/15


Najważniejsze zadania:

  • Udział w tworzeniu procesów obsługowych dla nowo wdrażanych usług ICT
  • Diagnozowanie i zdalnie usuwanie zgłoszeń awarii usług ICT w systemie CRM Netii oraz usług
    IP i głosowych
  • Bieżąca współpraca z II linią wsparcia w celu rozwiązywania awarii
  • Weryfikacja zgodności ustawień produktów pomiędzy platformą usług ICT a systemem CRM Netii
  • Rejestracja zamówień modyfikacji usług Klienckich i przekazywanie do odpowiednich komórek
    w Netii i partnerów
  • Udzielanie informacji technicznych Klientom w zakresie usług ICT, IP


Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta
  • Mile widziane doświadczenie w technicznej obsłudze klienta
  • Znajomość zagadnień związanych z usługami ICT (dodatkowym atutem będzie znajomość platformy Windows Azure)
  • Znajomość zagadnień związanych z usługami IP
  • Wiedza na temat usług telekomunikacyjnych
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe techniczne (kierunek: Informatyka, Telekomunikacja lub pokrewne)
  • Ukierunkowanie na Klienta
  • Komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 będzie dodatkowym atutem


Netia oferuje:

  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Profesjonalne środowisko pracy
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy