Ta oferta pracy jest nieaktualna od Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista Wsparcia Użytkowników

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 15.05.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. jest największą spółką Grupy Kapitałowej PGNiG oraz największym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Gazu w Europie. Zatrudnia ponad 11 tys. pracowników, działa na terenie całej Polski i dystrybuuje gaz poprzez niemal 185 tys. km gazociągów do ponad 7 milionów odbiorców.

    Prowadzimy rekrutację na stanowisko:

    Specjalista Wsparcia Użytkowników

    (Departament Teleinformatyki, Biuro Wsparcia Bezpośredniego, Wydział Wsparcia Użytkowników)
    Nr ref.: PSGCS.ZZLR.210.478.19
    Miejsce świadczenia pracy: Poznań

    Opis zadań na stanowisku:

    • analizowanie, monitoring i rozwiązywanie pojawiających się zgłoszeń z systemu Service Desk w zakresie obsługi użytkowanej infrastruktury sprzętowej i aplikacji komputerowych, 
    • wymienianie, instalowanie i konfigurowanie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania zgodnie ze standardami Spółki,
    • diagnozowanie usterek urządzeń komputerowych i peryferyjnych, telefonów IP, drukarek, faksów, ploterów, skanerów, współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie pozyskiwania ofert napraw oraz ich serwisowania,
    • uczestniczenie w procesie likwidacji środków trwałych z obszaru teleinformatyki.
    • wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
    • zabezpieczanie od strony teleinformatycznej szkoleń, spotkań, narad, podłączanie i uruchamianie urządzeń audiowizualnych, projektorów, tablic interaktywnych,
    • prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i aplikacji komputerowych, kompletowanie dokumentów związanych z wydawaniem/odbieraniem sprzętu komputerowego pracownikom PSG,
    • współpraca z pozostałymi jednostkami Departamentu Teleinformatyki w realizacji zadań, udział w projektach i wdrożeniach nowych rozwiązań ICT,
    • monitorowanie przestrzegania zapisów polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego w zakresie konfiguracji sprzętu informatycznego.

    Wymagania kwalifikacyjne:

    • wykształcenie średnie (pożądane średnie informatyczne),
    • minimum 2 lata doświadczenia w pracy o tym samym profilu specjalizacji,
    • znajomość systemów operacyjnych i rozwiązań klienckich,
    • wiedza z zakresu Modelu Wsparcia Użytkowników, ITIL®
    • umiejętność zarządzania i konfigurowania infrastruktury informatycznej oraz wiedza techniczna w zakresie sprzętu i oprogramowania,
    • dodatkowym atutem będzie:
      − prawo jazdy kat. B,
      − znajomość języka angielskiego na poziomie A1-A2.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • atrakcyjny system wynagrodzeń,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • pracowniczy Program Emerytalny,
    • pracę w stabilnej firmie,
    • rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych.

     

    CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych
    prosimy rejestrować on-line: APLIKUJ
    do 15.06.2019 roku.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polską Spółkę Gazownictwa sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie, przy ul. Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów, moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej w celu i zakresie niezbędnym do uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacji."

    W przypadku zainteresowania udziałem również w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polską Spółkę Gazownictwa sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie, przy ul. Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów, moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej w celu i zakresie niezbędnym do uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Dziękujemy za nadesłanie zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.