Oferta pracy

Specjalista Wydziału Wsparcia Użytkownika

neoBANK

neoBANK

Grochowe Łąki 4

Stare Miasto

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie techniczne pracowników w codziennej eksploatacji sprzętu i oprogramowania,

  • Przygotowanie, konfiguracja stacji roboczych, instalacja oprogramowania i reinstalacja systemu,

  • Podstawowa naprawa sprzętu komputerowego,

  • Przygotowanie i konfiguracja infrastruktury sieciowej,

  • Kontakt z zewnętrznymi firmami serwisowymi.

Nasze wymagania

  • Umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych dotyczących sprzętu teleinformatycznego, oprogramowania, aplikacji i systemów operacyjnych,

  • Wykształcenie min. średnie - preferowany kierunek informatyczny,

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • Znajomość systemu Microsoft oraz budowy sieci teleinformatycznych,

  • Umiejętność pracy w zespole,

  • Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane

  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,

  • Znajomość systemu Linux oraz hardware.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat.

  • Stabilne zatrudnienie w dużej instytucji finansowej.

  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji.

  • Świadczenia w ramach ZFŚS.

  • Kartę MultiSport dla Ciebie i Twoich bliskich na korzystnych warunkach.

  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.

  • Udział w Programie nauki języków obcych.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

Czy ta praca jest dla Ciebie?

  • Szukasz nowych wyzwań zawodowych?

  • Masz już doświadczenie w bankowości i chcesz rozwijać swoje kompetencje w uznanej instytucji finansowej?

neoBANK

Jesteśmy Bankiem z wieloletnim doświadczeniem i ugruntowaną

pozycją na polskim rynku.

Szukamy osób, które są takie jak my – też dynamicznie się rozwijają.

Dołącz do nas i znajdź dla siebie miejsce w oddziale naszego Banku

w Poznaniu.

Przewiń do profilu firmy