reklama

Praca specjalista/specjalistka ds. marketingu e-commerce

Mamy dla Ciebie 147 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Dąbrowa Górnicza
    Twój zakres obowiązków, Specjalista ds. Social Media prowadzi wszelkie działania, które wpływają na obecność i rozwój marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube itp.). Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza., , Zajmuje się...
    opublikowana: 28 stycznia 2021
    • Łódź
    Zakres obowiązków: Prowadzenie aktywacji w pełnym obszarze działań digital marketingowych w oparciu o uzgodniony plan digital marketingowy Przygotowywanie, prowadzenie, monitorowanie i raportowanie kampanii online z wykorzystaniem kluczowych...
    opublikowana: 28 stycznia 2021
    • Warszawa
    Twój zakres obowiązków, Rozwijanie kanałów sprzedaży (B2B, B2C) za pośrednictwem platform e-commerce w Polsce (aktualni i nowi klienci), Doskonalenie platform pod kątem UX / UI, Opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży produktów w kanałach...
    opublikowana: 28 stycznia 2021
    • 2 lokalizacji
    Planowanie i realizacja kampanii performance marketingowych, Analiza i optymalizacja efektywności prowadzonych kampanii, Aktualizacja treści i contentu na stronie bricomarche.pl, Udział w rozwoju sklepu internetowego, Udział w projekcie wdrożenia...
    opublikowana: 28 stycznia 2021
    • Gdańsk
    Zakres zadań: bieżąca praca z podległą kategorią produktową – analiza oferty (asortyment, ceny, marża, dostępność, jakość i poprawność opisów produktów), analiza i kontrolowanie sprzedaży w oparciu o dostępne dane raporty, rekomendowanie i...
    opublikowana: 27 stycznia 2021
    • Kraków
    TWOIM ZADANIEM BĘDZIE: Planowanie, tworzenie i prowadzenie kampanii performance marketingowych (Google Ads) dla e-commerce Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji) Realizacja celów biznesowych (ROI, budżet)...
    opublikowana: 27 stycznia 2021
    • Łódź
    Kluczowe kompetencje: wykształcenie związane z marketingiem min. 2 letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu min. roczne doświadczenie w prowadzeniu kanałów social media umiejętność samodzielnego przygotowania contentu, w tym przygotowanie...
    opublikowana: 27 stycznia 2021
    • Warszawa
    Osoba na tym stanowisku zajmować będzie się m.in.: bieżącą obsługą panelu administracyjnego, w tym nadzór i aktualizacja treści na stronie internetowej, pomocą w nadzorowaniu i koordynowaniu procesów związanych ze sprzedażą produktów i usług z...
    opublikowana: 27 stycznia 2021
    • 2 lokalizacji
    Zakres obowiązków: tworzenie takich treści, jak artykuły eksperckie, case studies, notki prasowe, e-booki, raporty branżowe, poradniki, opisy na strony internetowe, treści mailingów, hasła reklamowe, korekta i redakcja różnych rodzajów treści...
    opublikowana: 27 stycznia 2021
    • Kraków
    Twój zakres obowiązków, tworzenie kart produktów;, edycja treści w sklepie internetowym i na blogu;, aktualizacja oferty, optymalizacja UX, wyłapywanie błędów i ich naprawa;, tworzenie i redagowanie tekstów;, tworzenie materiałów promocyjnych i...
    opublikowana: 27 stycznia 2021