Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista Zakupów i Logistyki

AERO GSE SP. Z O.O.

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz

Twój zakres obowiązków

  • Monitorowanie rynku i poszukiwanie dostawców oraz nawiązywanie i rozwijanie efektywnych relacji handlowych z potencjalnymi i dotychczasowymi kontrahentami.

  • Tworzenie strategii, prognoz oraz planów realizacji zakupu produktów, w tym opracowywanie, uzgadnianie i kontrola wykonania budżetów.

  • Negocjowanie, zawieranie, nadzór nad realizacją oraz optymalizacja warunków umów dystrybucyjnych i agencyjnych z dostawcami.

  • Zapewnienie dostępności oraz sprawnej logistyki produktów kupowanych i dostarczanych docelowym klientom, w tym:

  • Sporządzanie umów-zamówień i specyfikacji oraz niezbędnych dla tego innych dokumentów (kalkulacji, timingów, cash-flow, apply listów, order confirmations, i t.d) zgodnie z procesami i procedurami,

  • Planowanie, realizowanie i optymalizacja: dostaw, magazynowania oraz załadunku/rozładunku, pakowania,

  • Zapewnienie kompletacji produktów przed odbiorem od dostawcy, oraz przekazaniem ich klientom

  • Dostosowanie dokumentacji dostarczanych produktów do wymogów prawnych obowiązujących u klientów

  • Optymalizacja warunków dostaw i płatności i zobowiązań gwarancyjnych dostawców

  • Przygotowywanie, uzgadnianie i nadzorowanie obiegu dokumentów, włącznie z niezbędnymi zezwoleniami, importem, exportem

  • Zabezpieczenie wykonania warunków umów w zakresie: dostaw, płatności, kompletacji, gwarancji i odpowiedzialności dostawców

  • Utrzymanie kompletnej bazy danych CRM w zakresie rynku dostawców i klientów: aktualny status, trendy, wymogi.

  • Reprezentowanie interesów przedsiębiorstwa (w zagadnieniach dotyczących zakupu produktów) w kontaktach z klientami, dostawcami i przedstawicielami mediów.

  • Udział w opracowaniu strategii: marketingowej, produkcyjnej, sprzedażowej przedsiębiorstwa.

  • Stała komunikacja i współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w celu zwiększenia efektywności oraz zoptymalizowania procesów w przedsiębiorstwie.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie: wyższe w jednym z profili: ekonomia, logistyka

  • Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w zakupach i/lub logistyce

  • Znajomość języków obcych: biegły angielski / jęz. techniczny

  • Prawo jazdy kat. B

  • Posiadanie kwalifikacji zgodnych z zakresem obowiązków

  • Orientacja na rezultaty, przedsiębiorczość, samodzielność, decyzyjność, kreatywność, elastyczność, odporność na stres

  • Umiejętności organizacyjne i analityczne oraz zarządzania projektami

  • Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania długofalowych relacji biznesowych

  • Znajomość etykiety biznesowej oraz prowadzenia skutecznych negocjacji handlowych

  • Umiejętność planowania i realizowania budżetów, znajomość sposobów kształtowania cen, podstaw rachunkowości i rozrachunków z kontrahentami

  • Podstawowa znajomość prawa oraz zasad tworzenia umów handlowych

  • Wiedza na temat międzynarodowej wymiany towarowej oraz procedur eksportowych i importowych

  • Znajomość branży oraz koniunktury i trendów rozwoju rynku

  • Umiejętność obsługi komputera, w tym programów pakietu Ms Office (MsExel, Outlook, MsProject, PowerPoint, MsWord) oraz innych urządzeń biurowych

O nas

Główną gałęzią działalności spółki jest produkcja i sprzedaż specjalistycznych maszyn oraz urządzeń wykorzystywanych w lotnictwie dla naziemnej obsługi statków powietrznych. Równocześnie działamy w branży urządzeń komunalnych. Zajmujemy się nie tylko sprzedażą maszyn i urządzeń, ale również sprzedażą części zamiennych, świadczeniem usług naprawy oraz konserwacji. Spółka cechuje się koncepcją działalności tzw. ”SSS” (Sale, Service and Spare parts), czyli Sprzedaż, Serwis, Części zamienne. Na tym polega nasza konkurencyjna przewaga, ponieważ oferujemy kompleksowy pakiet usług dla naszych klientów.