Ta oferta pracy jest nieaktualna od 154 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista Zakupów

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 23.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Getting the right healthcare products to millions of people is our greatest challenge. Without your skills, it’s even greater.

    To challenge. To change.
    Find a career with purpose
    at gsk.com/careers

    GSK to jedna z wiodących firm branży ochrony zdrowia na świecie, opierająca swoją działalność na innowacji i osiągnięciach naukowych. Naszą misją jest poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej. Prowadzimy badania mające na celu poprawę jakości życia ludzkiego w trzech podstawowych obszarach: produktów farmaceutycznych (Pharmaceuticals), szczepionek (Vaccines) i produktów ochrony zdrowia (Consumer Healthcare). W swoich działaniach dążymy do tego, aby być odpowiedzialnym partnerem, budując oparte na zaufaniu relacje z uczestnikami polskiego systemu ochrony zdrowia, stawiając na dialog i przejrzystą współpracę. Polskim pacjentom dostarczamy łącznie ponad 300 leków i produktów ochrony zdrowia.

    Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista Zakupów

    Miejsce pracy: Poznań

    Zakres odpowiedzialności: 

    • zapewnienie dostępności materiałów opakowaniowych do produkcji zgodnie z planem produkcji i przy optymalnym poziomie zapasów;
    • monitorowanie, zmiany oraz utrzymywanie aktualnych danych w systemie SAP dla planu dostaw materiałów opakowaniowych;
    • budowanie relacji i prowadzenie komunikacji z dostawcami zewnętrznymi i innymi fabrykami GSK oraz funkcjami centralnymi GSK;
    • przygotowywanie szczegółowych analiz dotyczących zużycia, prognoz zakupów i inne oraz prowadzenie procesu zarządzania wynikami dla dostawców zgodnie z wyznaczonymi wskaźnikami (np. OTIF);
    • tworzenie i zapewnienie dokładności danych podstawowych w systemie SAP dotyczących materiałów przychodzących i dostawców;
    • zgłaszanie inicjatyw związanych z optymalizacją łańcucha dostaw w zakresie zakupów produkcyjnych.

    Podstawowe oczekiwania: 

    • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki Logistyka, Zarządzanie, Łańcuch Dostaw)
    • bardzo dobra znajomość gospodarki materiałowej, zarządzania zakupami i procesów Łańcucha Dostaw;
    • umiejętność zarządzania czasem i ustalania priorytetów; dobre umiejętności organizacyjne;
    • zdolność do przyswajania informacji z różnych źródeł;
    • umiejętność budowania relacji, dobrej komunikacji i pracy w zespole;
    • zaawansowany poziom obsługi programu Excel,
    • znajomość systemu SAP (SCP – Material Management);
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
    • znajomość oprogramowania SAP ARIBA będzie dodatkowym atutem.

    Oferujemy:

    • możliwość rozwijania swoich kompetencji w zakresie zarządzania Łańcuchem Dostaw w branży farmaceutycznej.
    • możliwość współpracy z zespołami specjalistów z różnych obszarów w fabryce i w funkcjach centralnych.
    • możliwość poznawania biznesu w dynamicznej i kompleksowej organizacji o charakterze międzynarodowym.
    • konkurencyjny system wynagradzania i motywowania
    • stabilne warunki zatrudnienia
    • bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (ubezpieczenie na życie, PPE, opieka medyczna, karty sportowe)

    Zapraszamy do zamieszczenia CV w języku polskim korzystajac z przycisku Aplikuj.

    Dziękujemy za zainteresowanie możliwościami rozwoju w GlaxoSmithKline.