Oferta pracy

Specjalista Zakupów

innogy Polska S.A.O firmie

innogy Polska S.A.

Wybrzeże Kościuszkowskie 41

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiedzialność za optymalny pod względem kosztowym zakup towarów i usług

  • Kształtowanie strategii zakupowych dla przydzielonych kategorii zakupowych

  • Przygotowanie zapytań ofertowych do dostawców i sporządzanie dokumentacji wymaganej do przeprowadzenia przetargów

  • Udział lub prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami

  • Przygotowanie umów i zamówień

  • Wsparcie klienta wewnętrznego w wyegzekwowaniu realizacji warunków przez dostawcę

  • Analiza zmian na rynku dostawców pod kątem ewentualnej weryfikacji zawartych umów oraz danych o zapotrzebowaniach

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe

  • Min. 2-3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie zakupów – mile widziane doświadczenie w obszarze energetyki zawodowej

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Znajomość MS Office

  • Znajomość SAP MM - mile widziane

  • Komunikatywność, terminowość

  • Umiejętności negocjacyjne

  • Otwartość na zmiany

  • Innowacyjność i kreatywność

To oferujemy

  • premię roczną

  • kartę żywieniową

  • dwa dni dodatkowego urlopu

  • kafeterię benefitow

  • sekcje sportowe

  • konkursy pracownicze

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • inicjatywy dobroczynne

innogy Polska S.A.

innogy Polska należy do największych koncernów energetycznych w Europie. Zajmujemy się sprzedażą energii odnawialnej, elektroenergetycznej, gazowej infrastruktury sieciowej. W Polsce działamy głownie na terenie Warszawy, obsługując blisko milion Klientów!

Przewiń do profilu firmy