Logo Pracuj.pl
Oferta z szybkim aplikowaniem

Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Specjalistka/Specjalista ds. e-commerce

4KRAFT sp. z o.o.

  • Poznań, wielkopolskie
  • ważna jeszcze 12 dni
    do: 19 gru 2023
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

4KRAFT sp. z o.o.

Tatrzańska 1/5

Jeżyce

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • Team e-commerce jest częścią Działu Handlowego i jego zadaniem jest wsparcie i zwiększenie sprzedaży we wszystkich internetowych kanałach. Mamy ich kilka, więc nuda Ci nie grozi! 😉 Za co będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna?

  • Realizacja ustalonych celów sprzedażowych – to podstawa w Dziale Handlowym, prawda?

  • Rekomendowanie i wdrażanie zmian na platformach mających na celu zwiększanie sprzedaży – w działalności handlowej sky is the limit! ↗️

  • Przygotowanie i bieżąca weryfikacja miesięcznych planów kampanii w MA - Marketing Automation - oraz ich codzienny monitoring.

  • W związku z tym konieczne będzie planowanie, prowadzenie i analizowanie kampanii afiliacyjnych oraz kampanii Google Ads.

  • Udział w rozwoju platformy e-commerce – mamy naprawdę śmiałe plany i chcemy, żebyś był/a ich częścią! 🚀

  • Żeby sprzedaż była efektywna to musimy mieć pewność, że mamy co sprzedawać. 😉 W związku z tym będziesz odpowiedzialny/a za monitorowanie zapasów i wsparcie w planowaniu odpowiednich stanów magazynowych.

  • Chcemy wiedzieć jaki jest status quo i czego brakuje nam do realizacji celów. Raportowanie działań: tygodniowo, miesięcznie, kwartalnie też będzie należało do Twoich zadań.

  • Optymalizacja treści pod kontem wyszukiwania.

  • Analiza rynku i trendów w obszarze sprzedaży online – lubimy wiedzieć co w trawie piszczy i reagować na zmieniające się potrzeby naszych klientów.

  • Inicjowanie usprawnień mających wpływ na automatyzacje procesu zarządzania ofertami – czasem mała rzecz robi dużą różnicę. Jesteśmy otwarci na Twoje sugestie!

  • Obsługa Twoich bieżących spraw administracyjnych m. in.: odpowiednie opisanie faktur w dedykowanym systemie i dostarczenie ich na czas(!) do Działu Księgowości.

  • Współpraca z działami wewnętrznymi firmy - Marketing, IT – to Twoi najbliżsi współpracownicy. 😊

  • Co na pewno NIE ZNAJDZIE SIĘ w zakresie Twoich obowiązków na tym stanowisku? ❌ Szeroko rozumiana kreatywna praca marketingowa, czyli tworzenie tekstów, grafik, video, współpraca z influencerami czy prowadzenie SM. To stanowisko skupia się na pracy z platformami afiliacyjnymi, kampaniami marketingowymi, MA oraz analizie danych.

Podział czasu pracy
30%

Prowadzenie kampanii

30%

Koordynacja działań marketingowych z partnerami biznesowymi

25%

Marketing Automation

10%

Pozostałe zadania

5%

Zadania administracyjne

Nasze wymagania

  • Praktyczne doświadczenie w pracy z platformami afiliacyjnymi.

  • Wiedza na temat zasad i narzędzi wykorzystywanych w automatyzacji marketingu, dzięki czemu będziemy realizować nasze cele strategiczne.

  • Umiejętność planowania, tworzenia i monitorowania kampanii marketingowych.

  • Znajomość języka angielskiego (min. B2) – To język, którym na co dzień posługuje się większość naszych klientów oraz część współpracowników.

  • Dobra znajomość pakietu MS Office - Excel to nasz dobry znajomy i pomaga przy tworzeniu raportów, planów czy koncepcji.

  • Wysoka orientacja na wynik – nie osiadamy na laurach i lubimy sięgać po więcej.

  • Proaktywne podejście do pracy, zaangażowanie, chęć rozwoju kanałów sprzedaży - jesteśmy otwarci na Twoje pomysły, inicjatywy, usprawnienia!

  • Dobra organizacja pracy i sumienność – pracujemy w open space – to ważne, żebyś potrafił/a się w nim odnaleźć.

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole - wszyscy pracujemy nad realizacją wspólnego celu.

  • Chcemy, żebyś miał/a fun z tego co robisz, więc zainteresowanie sprzedażą i marketingiem internetowym jest mile widziane! 😊

To oferujemy

  • Przejrzysty system wynagradzania i premiowania - Twoje wynagrodzenie składa się z podstawy oraz premii indywidualnej.

  • Przyjazną atmosferę opartą o wzajemny szacunek i zaufanie - naprawdę się lubimy i zwracamy się do siebie po imieniu - niezależnie od stanowiska. 😊

  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy - między 07:00 a 09:30.

  • Możliwość wykorzystania znajomości języka obcego - na co dzień pracujemy w międzynarodowym środowisku.

  • Dofinansowanie do rozwijania wiedzy i kompetencji wymaganych na stanowisku - wiesz w jakim kierunku chcesz się rozwijać? Śmiało! Czekamy na Twoje pomysły!

  • Bezpłatny dostęp do platformy e-learningowej ze szkoleniami o różnorodnej tematyce.

  • Dofinansowanie do opieki medycznej (Medicover z pakietem sportowym) i karty Multisport.

  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

  • 30% zniżki na produkty marek Kinderkraft i Kiddy.

  • Upominki dla pracowników z okazji ważnych wydarzeń: narodzin dziecka i ślubu.

  • Cykliczne spotkania integracyjne – zarówno dla całej firmy jak i zespołowe.

  • Płatny urlop urodzinowy. Wiemy, że to ważny dzień, który należy spędzić w sposób wyjątkowy! 🥳

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • wyprawka dla dziecka

  • inicjatywy dobroczynne

  • Płatny urlop urodzinowy!

Etapy rekrutacji
1

Selekcja CV

2

I etap - spotkanie online

3

II etap - spotkanie na Tatrzańskiej

4

Złożenie oferty

5

Welcome on board! Witamy w 4kraft! 😊 Czekaliśmy na Ciebie!

Jak się u nas pracuje?

W 2020 i 2021 roku zdobyliśmy certyfikat oraz europejskie wyróżnienie GREAT PLACE TO WORK jako świetnego miejsca do pracy i rozwoju kariery. 😊

System pracy

W 4krafcie pracujemy hybrydowo.

W Dziale Handlowym w systemie 4/1, tzn. 4 dni w biurze na Tatrzańskiej i 1 dzień w domu.

Zależy nam jednak na tym, żeby podczas okresu wdrożenia nowy pracownik jak najwięcej pracował w biurze. Dzięki temu wdrożenie będzie bardziej efektywne, a budowanie relacji łatwiejsze i przyjemniejsze.

PS. W biurze mamy naprawdę dobrą kawę! 😊

4KRAFT sp. z o.o.

4kraft Sp. z o.o. został założony w 2011 roku. W naszym portfolio znajdują się 2 marki: Kinderkraft oraz Kiddy. Prowadzimy dystrybucję swoich produktów głównie w kanałach e-commerce wykorzystując modele B2B oraz B2C, a także w kanałach sprzedaży tradycyjnej.

Nasze produkty dostępne są w całej Europie, Azji i Australii z planami ekspansji do Ameryki Północnej oraz Afryki. Nasze produkty cechuje wysoka jakość i najwyższe standardy bezpieczeństwa, co potwierdzają liczne certyfikaty renomowanych Europejskich instytucji, otrzymane nagrody branżowe oraz wieloletnie uznanie rodziców na całym świecie.

4kraft team tworzy już niemal 200 wspaniałych pracowników, którzy rozwijają swoje kompetencje po to, aby dostarczać najlepszej jakości produkty i usługi, budując najwyższą satysfakcję klientów na całym świecie. Od 11 lat ułatwiamy życie milionom Rodzin. Wspieramy dzieci i rodziców w sprawach małych i wielkich, w chwilach zwykłych i niezwykłych. And… we don’t forget to have fun! 😉

Przewiń do profilu firmy