Oferta pracy

Specjalistka/Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży finansowej

Narodowy Fundusz Gwarancyjny

Narodowy Fundusz Gwarancyjny

Danuty Siedzikówny 12

Psie Pole

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • sprzedaż produktu faktoringowego

  • utrzymywanie relacji z klientem z sektora B2B

  • doradzanie klientom i promowanie rozwiązań w zakresie usług finansowych

  • współpraca z zespołem sprzedażowym w zakresie przygotowania nowych rozwiązań

Nasze wymagania

  • łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem

  • swoboda w rozmowach telefonicznych

  • chęć do zdobycia doświadczenie u lidera rynku faktoringowego w Polsce

To oferujemy

  • umowę o pracę – możesz zarobić nawet 5000 zł brutto od pierwszego miesiąca

  • indywidualne szkolenia z technik sprzedaży

  • realny udział w tworzeniu innowacyjnego projektu z sektora fintech - razem budujemy przyszłość polskiego faktoringu!

  • przejrzysty system premiowy

  • pracę w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku

  • wspólne wyjścia integracyjne i najlepszą atmosferę w mieście!

  • Benefity

  • owoce

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • świetne bistro

Etapy rekrutacji
1

Inspirujące spotkanie z Działem HR

2

Decyzja HR: Jesteś właściwą osobą na właściwym miejscu

3

Dzwonimy do Ciebie z radosną informacją zwrotną

4

Wspólnie ustalamy warunki, które Cię satysfakcjonują

Narodowy Fundusz Gwarancyjny

NFG jest pierwszym w Polsce fintechem, który wprowadził na krajowy rynek 100% on-linowy faktoring. Innowacyjność i nowoczesność rozwiązań technologicznych to nasza domena. Sukces organizacji zawdzięczamy jednak najważniejszemu – ludziom, którzy tworzą nasz Zespół. Do NFG przyciągamy wyjątkowe talenty z różnych dziedzin.

Dołączając do nas masz gwarancję stabilności zatrudnienia, niezbędne narzędzia pracy i dużą dawkę pozytywnej energii!!

Czekamy właśnie na Ciebie! : )

Przewiń do profilu firmy