EY (dawniej Ernst & Young)

Specjalistka/Specjalista ds. planowania pracy zespołów audytowych - Center of Excellence

EY (dawniej Ernst & Young)O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

EY (dawniej Ernst & Young)

Cross Point Łódź

Łódź

EY Center of Excellence (CoE) to ponad 100-osobowy zespół w ramach praktyki audytorskiej EY w Polsce, który wspiera audytorów w codziennych pracach, wykorzystując przy tym nowoczesne rozwiązania technologiczne i innowacyjne podejście.

Możliwości, jakie na Ciebie czekają:


Będziesz członkiem zespołu planującego zaangażowanie CoE w projekty audytowe- kluczowego z perspektywy efektywnego przeprowadzenia prac audytorskich. Zespoły działające w ramach Center of Excellence stale się rozwijają, a co za tym idzie, Ty będąc ich częścią zdobędziesz możliwość dynamicznego kształtowania swojej kariery i poznania od podszewki specyfiki pracy w audycie.

Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: D0001B

Twoje główne zadania:

  • alokacja zespołów CoE na portfele projektów,
  • ścisła współpraca z menedżerami i seniorami audytowymi,
  • koordynacja i zarządzanie zmianą pracy zespołów CoE,
  • umiejętne rozwiązywanie sytuacji kryzysowych i zapobieganie im,
  • przygotowywanie bieżących raportów na temat harmonogramu prac zgodnie z założonym planem,
  • raportowanie postępu prac i ewentualnych opóźnień oraz udzielanie rekomendacji co do zmiany działań.

Potrzebne umiejętności i doświadczenie:

  • minimum rok doświadczenia zawodowego,
  • dostępność w pełnym wymiarze godzinowym (40h tygodniowo),
  • znajomość programów pakietu MS Office ( w szczególności Excel, Word),
  • wysoka komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy swojego i zespołu;umiejętn,ość planowania działań w krótkiej i długiej perspektywie.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie zawodowe w obszarach administracyjnych/obsługi klienta, w tym alokacji prac/zadań.

Kogo szukamy:


Jeśli cechuje Cię proaktywna postawa, zaangażowanie w wykonywaną pracę i orientacja na osiąganie rezultatów– pasujesz do nas. 

Oferujemy:

Kwalifikacje oraz certyfikatyRóżnorodne doświadczenie
w różnorodnych zespołach
Indywidulna
mapa szkoleń
Elastyczny czas
i miejsce pracy
Dedykowany
Career Counselor
Program EY
Care&Wellness
Owoce
w biurze
Biuro z ładnym widokiem
i w prestiżowej lokalizacji

Tworzymy miejsce pracy przyjazne osobom z niepełnosprawnościami.

bottom
bottom

O EY Polska

Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał. Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 260 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie. W Polsce jest nas ponad 3200, pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu.
 
Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy. Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.

Aplikuj i dołącz do nas!
EY Center of Excellence (CoE) to ponad 100-osobowy zespół w ramach praktyki audytorskiej EY w Polsce, który wspiera audytorów w codziennych pracach, wykorzystując przy tym nowoczesne rozwiązania technologiczne i innowacyjne podejście.

Możliwości, jakie na Ciebie czekają:


Będziesz członkiem zespołu planującego zaangażowanie CoE w projekty audytowe- kluczowego z perspektywy efektywnego przeprowadzenia prac audytorskich. Zespoły działające w ramach Center of Excellence stale się rozwijają, a co za tym idzie, Ty będąc ich częścią zdobędziesz możliwość dynamicznego kształtowania swojej kariery i poznania od podszewki specyfiki pracy w audycie.

Specjalistka/Specjalista
ds. planowania pracy zespołów audytowych
- Center of Excellence

Numer ref.: D0001B

Twoje główne zadania:

  • alokacja zespołów CoE na portfele projektów,
  • ścisła współpraca z menedżerami i seniorami audytowymi,
  • koordynacja i zarządzanie zmianą pracy zespołów CoE,
  • umiejętne rozwiązywanie sytuacji kryzysowych i zapobieganie im,
  • przygotowywanie bieżących raportów na temat harmonogramu prac zgodnie z założonym planem,
  • raportowanie postępu prac i ewentualnych opóźnień oraz udzielanie rekomendacji co do zmiany działań.

Potrzebne umiejętności i doświadczenie:

  • minimum rok doświadczenia zawodowego,
  • dostępność w pełnym wymiarze godzinowym (40h tygodniowo),
  • znajomość programów pakietu MS Office ( w szczególności Excel, Word),
  • wysoka komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy swojego i zespołu;umiejętn,ość planowania działań w krótkiej i długiej perspektywie.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie zawodowe w obszarach administracyjnych/obsługi klienta, w tym alokacji prac/zadań.

Kogo szukamy:


Jeśli cechuje Cię proaktywna postawa, zaangażowanie w wykonywaną pracę i orientacja na osiąganie rezultatów– pasujesz do nas. 

Tworzymy miejsce pracy przyjazne osobom z niepełnosprawnościami.

O EY Polska

Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał. Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 260 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie. W Polsce jest nas ponad 3200, pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu.
 
Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy. Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.

Aplikuj i dołącz do nas!

Ogłoszenie archiwalne