Oferta pracy

Specjalistka/ Specjalista ds. Wsparcia IT

Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.

  • Zamknięta 18, Gdańsk
    Gdańsk, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.

Zamknięta 18

Gdańsk

Technologie, których używamy

Mile widziane

  • Comarch ERP XL

  • ESET

  • ServiceDesk+

  • ME DesktopCentral

Twój zakres obowiązków

  • Utrzymanie urządzeń komputerowych w Spółce w ciągłym użytkowaniu, wymiana materiałów eksploatacyjnych, naprawa własna lub przekazywanie sprzętu do właściwego serwisu.

  • Dbałość o prawidłową eksploatację i działanie systemów operacyjnych.

  • Wykonywanie wdrożeń i instalacji urządzeń i oprogramowania.

  • Instruktaż dla pracowników w zakresie obsługi sprzętu i działania aplikacji.

  • Wspomaganie użytkowników w Spółce w zakresie prawidłowego wykorzystywania sprzętu, oprogramowania oraz poprawy organizacji pracy.

  • Kontrola wykorzystania urządzeń komputerowych i oprogramowania przez pracowników zgodnie z wewnętrznymi zarządzeniami w tym zakresie.

  • Sporządzanie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej urządzeń, systemów operacyjnych i aplikacji, prowadzenie ewidencji licencji na oprogramowanie i wsparcie.

  • Opiniowanie zleceń, zamówień i umów na usługi i sprzęt informatyczny. Opiniowanie planów szkoleń użytkowników.

Nasze wymagania

  • Przynajmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z zadaniami HelpDesk IT.

  • Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne, preferowane kierunki: Elektronika i Telekomunikacja, Informatyka lub pokrewne.

  • Prawo jazdy kat. „B”.

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym wraz z techniczną nomenklaturą (w mowie i piśmie).

  • Zaangażowanie i nastawienie na realizację wyznaczonych celów w wyznaczonym czasie.

  • Samodzielność i dobra organizacja własnej pracy.

  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.

  • Umiejętność pracy w zespole.

  • Chęć ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji (szkolenia, warsztaty).

  • Otwartość na zmiany.

Mile widziane

  • Znajomość programów Comarch ERP XL, ESET, ME DesktopCentral, ServiceDesk+ oraz innych z portfolio ManageEngine.

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

  • 16

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji
  • rozwijasz kilka projektów jednocześnie
  • agile
  • waterfall

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • branżowe platformy e-learningowe

  • budżet rozwojowy

  • szkolenia wewnątrzfirmowe

  • szkolenia zewnętrzne

  • treningi umiejętności miękkich

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • elastyczny czas pracy

  • firmowa drużyna sportowa

  • preferencyjne pożyczki

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie dojazdów do pracy

  • doładowanie samochodów elektrycznych

  • dofinansowanie okularów