dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalistka/Specjalista ds. Zakupów
4KRAFT sp. z o.o.
- Poznań, wielkopolskie
- ogłoszenie wygasło 3 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
4KRAFT sp. z o.o.
Tatrzańska 1/5
Jeżyce
Poznań
Twój zakres obowiązków
W każdej firmie proces zakupowy wygląda różnie. Jak to jest w 4kraft? Nie martwisz się o cenę czy umowy z dostawcami - Twoim zadaniem jest zapewnienie odpowiedniej liczby gotowych produktów, które na czas znajdą się w dedykowanym do tego miejscu. To w skrócie. 😉 Szczegóły znajdziesz niżej:
Odpowiedzialność za pełen proces zaopatrzenia gotowych produktów - w oparciu o nasze plany sprzedażowe
Kontrola ryzyka związanego z dostawami, brakami lub nadmiernymi zapasami
Analiza sprzedaży każdego produktu w celu zapewnienia jego dostępności
Optymalizacja i utrzymywanie odpowiedniego poziomu zapasów w oparciu o bieżącą realizacje oraz plany sprzedażowe na kolejne okresy
Prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu optymalizacji procesu i minimalizacji kosztów
Optymalizacja łańcucha dostaw w obszarach dystrybucji, finansów oraz transportu
Identyfikowanie i usprawnianie procesów o obniżonej efektywności – nie lubimy marnotrawstw i chcemy zmieniać to, co nie działa zgodnie z naszymi oczekiwaniami
Współpraca z zespołami handlowymi oraz operacyjnymi – cały czas pracujemy nad tym, żeby usprawniać naszą komunikację!
Powiększamy Team! 🙂 Dołączysz do zespołu, który składa się z 7 osób. Paulina, Kamila, Karolina, Andżelika, Alicja, Ola i Oliwia z chęcią podzielą się z Tobą swoją wiedzą. 😊
Kontrola i optymalizacja poziomów zapasów i kosztów zakupu
Proces zakupu produktów na podstawie planów sprzedażowych
Optymalizacja łańcucha dostaw
Pozostałe zadania
Nasze wymagania
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2 - to język, którym na co dzień posługują się nasi współpracownicy, klienci i partnerzy biznesowi – warunek konieczny.
Praktyczne doświadczenie w zakupach gotowych produktów z rynków azjatyckich i UE - to dla nas naprawdę ważne.
Dobra znajomość pakietu MS Office - Excel to nasz dobry znajomy i pomaga przy tworzeniu czytelnych raportów.
Dociekliwość i umiejętność analizy danych oraz wyciągania wniosków na podstawie złożonych wskaźników biznesowych – praca z danymi to nasza codzienność – to trzeba lubić. 😉
Umiejętność negocjacji – to niełatwa sztuka, ale pozytywne efekty wszystko wynagradzają! 😊
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole - wszyscy pracujemy nad realizacją wspólnego celu and… we don’t forget to have fun! 😉
Dobra organizacja pracy i sumienność – czasem musimy ogarniać (nie)kontrolowany chaos.
Proaktywne podejście do pracy, zaangażowanie - jesteśmy otwarci na Twoje pomysły!
Mile widziane
Wykształcenie wyższe techniczne lub logistyczne
To oferujemy
Przejrzysty system wynagradzania i premiowania - Twoje wynagrodzenie składa się z podstawy oraz premii indywidualnej.
Przyjazną atmosferę opartą o wzajemny szacunek i zaufanie - naprawdę się lubimy i zwracamy się do siebie po imieniu - niezależnie od stanowiska. 😊
Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy - między 06:30 a 09:30.
Możliwość wykorzystania znajomości języka obcego - na co dzień pracujemy w międzynarodowym środowisku.
Dofinansowanie do rozwijania wiedzy i kompetencji wymaganych na stanowisku - wiesz w jakim kierunku chcesz się rozwijać? Śmiało! Czekamy na Twoje pomysły!
Bezpłatny dostęp do platformy e-learningowej ze szkoleniami o różnorodnej tematyce.
Dofinansowanie do opieki medycznej (Medicover z pakietem sportowym) i karty Multisport.
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
30% zniżki na produkty marek Kinderkraft i Kiddy.
Upominki dla pracowników z okazji ważnych wydarzeń: narodzin dziecka i ślubu.
Cykliczne spotkania integracyjne – zarówno dla całej firmy jak i zespołowe.
Płatny urlop urodzinowy. Wiemy, że to ważny dzień, który należy spędzić w sposób wyjątkowy! 🥳
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
owoce
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
firmowa biblioteka
brak dress code’u
kawa / herbata
parking dla pracowników
wyprawka dla dziecka
Płatny urlop urodzinowy!
Selekcja CV
I etap - spotkanie online z Pauliną
II etap - spotkanie na Tatrzańskiej z Pauliną i Sebastianem
Złożenie oferty
Welcome on board! Witamy w 4kraft! 😊 Czekaliśmy na Ciebie!
Jak się u nas pracuje?
W 2020 i 2021 roku zdobyliśmy certyfikat oraz europejskie wyróżnienie GREAT PLACE TO WORK jako świetnego miejsca do pracy i rozwoju kariery. 😊
System pracy
W 4krafcie pracujemy hybrydowo.
W Dziale Planowania i Zakupów w systemie 3/2, tzn. 3 dni w biurze na Tatrzańskiej i 2 dni w domu.
Zależy nam jednak na tym, żeby podczas okresu wdrożenia nowy pracownik jak najwięcej pracował w biurze. Dzięki temu wdrożenie będzie bardziej efektywne, a budowanie relacji łatwiejsze i przyjemniejsze.
PS. W biurze mamy naprawdę dobrą kawę! 😊
4KRAFT sp. z o.o.
4kraft Sp. z o.o. został założony w 2011 roku. W naszym portfolio znajdują się 2 marki: Kinderkraft oraz Kiddy. Prowadzimy dystrybucję swoich produktów głównie w kanałach e-commerce wykorzystując modele B2B oraz B2C, a także w kanałach sprzedaży tradycyjnej.
Nasze produkty dostępne są w całej Europie, Azji i Australii z planami ekspansji do Ameryki Północnej oraz Afryki. Nasze produkty cechuje wysoka jakość i najwyższe standardy bezpieczeństwa, co potwierdzają liczne certyfikaty renomowanych Europejskich instytucji, otrzymane nagrody branżowe oraz wieloletnie uznanie rodziców na całym świecie.
4kraft team tworzy już niemal 200 wspaniałych pracowników, którzy rozwijają swoje kompetencje po to, aby dostarczać najlepszej jakości produkty i usługi, budując najwyższą satysfakcję klientów na całym świecie. Od 11 lat ułatwiamy życie milionom Rodzin. Wspieramy dzieci i rodziców w sprawach małych i wielkich, w chwilach zwykłych i niezwykłych. And… we don’t forget to have fun! 😉