Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalistka/-sta ds. wsparcia sprzedaży i administracji zamówień

SALTADIS sp. z o.o.

SALTADIS sp. z o.o.

Sławęcińska 8

Macierzysz (pow. warszawski zachodni)

Twój zakres obowiązków

  • bieżące wsparcie handlowe oraz administracyjne mobilnych Menadżerów Regionu w obsłudze klientów,

  • administracyjną obsługę zamówień, wystawianie faktur oraz pracę w systemie CRM,

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów,

  • utrzymywanie długotrwałych relacji z dotychczasowymi klientami firmy,

  • sporządzanie dokumentacji technicznej do zamówień (m.in.: certyfikacje produktów),

  • analizowanie, prognozowanie oraz raportowanie wyników sprzedaży,

  • merytoryczne wsparcie klientów w zakresie doboru produktów,

  • kontrolę stanów magazynowych w kontekście prowadzonych transakcji handlowych.

Nasze wymagania

  • doświadczenia w pracy z klientem B2B, mile widziane doświadczenie w branży technicznej,

  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na bazie danych liczbowych,

  • sumienności, skrupulatności, systematyczność oraz odpowiedzialności,

  • bardzo dobrej organizacja pracy własnej,

  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową,

  • umiejętności pracy w zespole, komunikatywności, otwartości,

  • wysokiego poziomu samodzielności i wyjątkowo silnej orientacji na wyniki,

  • wysokiej kultury osobistej i rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,

  • wyższego wykształcenia,

  • prawa jazdy kat. B.

To oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz przejrzysty system premiowy,

  • szkolenia i wsparcie merytoryczne,

  • opiekę medyczną,

  • miłą atmosferę w pracy,

  • pracę stacjonarną w biurze w godzinach 8:30-16:30.

  • Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV. Pierwszy etap rekrutacji odbywa się zdalnie. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Mile widziani są kandydaci zamieszkali w pobliżu siedziby firmy.

  • Lokalizacja biura: Macierzysz, ul. Sławęcińska 8 (okolice Warszawy)

O nas

Firma Saltadis zajmuje się produkcją, rozwojem oraz sprzedażą klejów i chemikaliów dla przemysłu. Nasze produkty dostępne są na rynku polskim, a także europejskim poprzez siatkę sprzedaży bezpośredniej oraz  przez autoryzowanych dystrybutorów. W swojej ofercie posiadamy bogaty asortyment klejów przemysłowych dla wielu gałęzi przemysłu opakowaniowego, spożywczego, meblarskiego, poligraficznego czy drzewnego.

Dla nas ważne jest z kim i jak pracujemy. Ponad wszystko cenimy profesjonalizm. Dbamy o przyjazną kulturę organizacji i miłą atmosferę w pracy. Swój sukces budujemy na zaufaniu naszych Klientów oraz ciągłym doskonaleniu naszych kompetencji.

Jeśli masz doświadczenie z klientami biznesowymi, dobrze czujesz się w rozmowach handlowych, a pozyskiwanie nowych klientów nie stanowi dla Ciebie problemu to koniecznie przeczytaj nasze ogłoszenie. A jeśli do tego jesteś dobrze zorganizowany, systematyczny i uważny, a dodatkowo spełniasz poniższe wymagania to koniecznie musimy się poznać.

Lokalizacja: Macierzysz, ul. Sławęcińska 8 (okolice Warszawy)