Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Specjalistka/-ta ds. obsługi klientów w sklepie internetowym
Sterion s.c.O firmie
Warszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Specjalista
Grupa Sterion Sp. z o.o. to firma działająca w handlu elektronicznym od 12 lat. Prowadzi kilkanaście sklepów internetowych oraz salon sprzedaży stacjonarnej w Warszawie.
Specjalistka/-ta ds. obsługi klientów w sklepie internetowym
Opis stanowiska:
- obsługa klientów sklepu internetowego (mailowa, telefoniczna) - rynek europejski
- dodatkowo (w zastępstwie / w sezonie urlopowym lub świątecznym) obsługa zamówień (grawerowanie, kompletowanie zamówień)
- obsługa zwrotów i reklamacji
- aktualizacja stron internetowych
- dbanie o relacje z klientami i kontrahentami
- pomoc w bieżących działaniach marketingowych
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego, mile widziane podstawy niemieckiego lub/i włoskiego
- doświadczenie w obsłudze klienta - najlepiej w branży ecommerce
- DOSKONAŁA organizacja pracy
- komunikatywność
- SAMODZIELNOŚĆ i szybkość w podejmowaniu decyzji
- POZYTYWNE nastawienie do pracy i obowiązków
Oferujemy:
- zatrudnienie na pełny etat na umowę o pracę lub inną preferowaną formę zatrudnienia
- pakiet medyczny
- perspektywę rozwoju, z możliwością realizacji własnych projektów - dla osób samodzielnych i zaangażowanych
Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ.
Ogłoszenie archiwalne