Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalisty ds. Sprzedaży - Obsługi Klienta

MIDFORM sp. z o.o.O firmie

  • Karlino, zachodniopomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Prężnie rozwijająca się firma z branży obróbki drewna, zajmująca się wytwarzaniem komponentów do produkcji mebli, poszukuje energicznej i pozytywnie usposobionej osoby na stanowisko:

Specjalisty ds. Sprzedaży - Obsługi Klienta

Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży / obsłudze klienta, jesteś kreatywną osobą, potrafisz odpowiednio zadbać o oczekiwania klientów, chcesz widzieć efekty swojej pracy i nie boisz się wyzwań ani wprowadzania zmian – to ta praca jest właśnie dla Ciebie - dołącz do nas!

Jako Specjalista ds. Sprzedaży / Obsługi Klienta obejmiesz odpowiedzialność za jeden z najważniejszych obszarów działalności firmy – rozwój sprzedaży i zadowolenie klienta.

Twoje obowiązki:

  • Utrzymywanie codziennego kontaktu i budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy
  • Administrowanie bazą danych klientów, zapewnianie prawidłowych danych w systemie ERP/CRM
  • Zapewnianie najwyższych standardów obsługi klienta (obsługa zamówień)
  • Monitorowanie zadowolenia klientów i podejmowanie działań usprawniających
  • Rozwój biznesu poprzez prowadzenie aktywnych kampanii marketingowych (B2B, social media, e-commerce)
  • Poszukiwanie nowych klientów, analiza i monitorowanie rynku
  • Współpraca przy tworzeniu forecastów i budżetu sprzedaży
  • Przygotowywanie ofert, cenników oraz zapewnianie sprawnych odpowiedzi na zapytania klientów
  • Współpraca przy rozpatrywaniu reklamacji, inicjowanie działań korekcyjnych i zapobiegawczych
  • Zapewnianie terminowego przyjmowania i potwierdzania zamówień
  • Monitorowanie kosztów i rentowności (transport, CBM, profit)
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy, budowanie oraz przestrzeganie kultury organizacyjnej
  • Opieka na wizytatorami firmy oraz cykliczne wizytowanie klientów

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe ekonomiczne
  • Minimum 2-3 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta / aktywną sprzedażą
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
  • Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel) oraz systemów ERP (Dynamics 365 Business Central jako zaleta).
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i podtrzymywania relacji interpersonalnych
  • Umiejętności negocjacyjne, asertywność i wysoka kultura osobista
  • Dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów krajowych i zagranicznych
  • Znajomość nowoczesnych narzędzi i technik w obszarze marketingu online i social media
  • Znajomość prawa handlowego (umowy handlowe, warunki sprzedaży)
  • Czynne prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
  • Interesującą pracę pełną wyzwań, gdzie każdy dzień jest inny.
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów, samorealizacji oraz rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
  • Bezpośredni wpływ na rozwój firmy
  • Szkolenia finansowane przez pracodawcę
  • Niezbędne narzędzia pracy

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne