Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalisty ds. Sprzedaży - Obsługi Klienta
MIDFORM sp. z o.o.O firmie
Karlino, zachodniopomorskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista
Prężnie rozwijająca się firma z branży obróbki drewna, zajmująca się wytwarzaniem komponentów do produkcji mebli, poszukuje energicznej i pozytywnie usposobionej osoby na stanowisko:
Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży / obsłudze klienta, jesteś kreatywną osobą, potrafisz odpowiednio zadbać o oczekiwania klientów, chcesz widzieć efekty swojej pracy i nie boisz się wyzwań ani wprowadzania zmian – to ta praca jest właśnie dla Ciebie - dołącz do nas!
Jako Specjalista ds. Sprzedaży / Obsługi Klienta obejmiesz odpowiedzialność za jeden z najważniejszych obszarów działalności firmy – rozwój sprzedaży i zadowolenie klienta.
Twoje obowiązki:
- Utrzymywanie codziennego kontaktu i budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy
- Administrowanie bazą danych klientów, zapewnianie prawidłowych danych w systemie ERP/CRM
- Zapewnianie najwyższych standardów obsługi klienta (obsługa zamówień)
- Monitorowanie zadowolenia klientów i podejmowanie działań usprawniających
- Rozwój biznesu poprzez prowadzenie aktywnych kampanii marketingowych (B2B, social media, e-commerce)
- Poszukiwanie nowych klientów, analiza i monitorowanie rynku
- Współpraca przy tworzeniu forecastów i budżetu sprzedaży
- Przygotowywanie ofert, cenników oraz zapewnianie sprawnych odpowiedzi na zapytania klientów
- Współpraca przy rozpatrywaniu reklamacji, inicjowanie działań korekcyjnych i zapobiegawczych
- Zapewnianie terminowego przyjmowania i potwierdzania zamówień
- Monitorowanie kosztów i rentowności (transport, CBM, profit)
- Dbanie o dobry wizerunek firmy, budowanie oraz przestrzeganie kultury organizacyjnej
- Opieka na wizytatorami firmy oraz cykliczne wizytowanie klientów
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe ekonomiczne
- Minimum 2-3 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta / aktywną sprzedażą
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel) oraz systemów ERP (Dynamics 365 Business Central jako zaleta).
- Łatwość nawiązywania kontaktów i podtrzymywania relacji interpersonalnych
- Umiejętności negocjacyjne, asertywność i wysoka kultura osobista
- Dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów krajowych i zagranicznych
- Znajomość nowoczesnych narzędzi i technik w obszarze marketingu online i social media
- Znajomość prawa handlowego (umowy handlowe, warunki sprzedaży)
- Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
- Interesującą pracę pełną wyzwań, gdzie każdy dzień jest inny.
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów, samorealizacji oraz rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
- Bezpośredni wpływ na rozwój firmy
- Szkolenia finansowane przez pracodawcę
- Niezbędne narzędzia pracy
Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne