Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży eCommerce (rynki zagraniczne)
Zakłady Ceramiczne "BOLESŁAWIEC" w Bolesławcu Sp. z o.o.O firmie
- Kościuszki 11, BolesławiecBolesławiec, dolnośląskie
- Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
Zakłady Ceramiczne "BOLESŁAWIEC" w Bolesławcu Sp. z o.o.
Kościuszki 11
Bolesławiec
Twój zakres obowiązków
Obsługa klientów krajowych i zagranicznych sklepu internetowego
Tworzenie i stałe uaktualnianie bazy produktowej, edycję w sklepie internetowym (w języku polskim i angielskim)
Dostarczanie wysokiej jakości rozwiązań dla e-commerce mających na celu zwiększanie sprzedaży
Budowanie i realizację strategii e-commerce
Aktywne poszukiwanie nowych kierunków rozwoju w zakresie e-commerce
Tworzenie kampanii mailingowych
Organizowanie e-promocji wspierających sprzedaż
Analiza rynku oraz konkurencji na płaszczyźnie on-line
Integracja z serwisami aukcyjnymi, porównywarkami cen i serwisami zbierania opinii
Optymalizacja treści pod kątem SEO
Pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych dla sklepu
Współtworzenie planu sprzedaży i jego realizację
Kreowanie wizerunku firmy w Internecie oraz wśród klientów B2B i innych uczestników rynku branżowym
Planowanie i realizowanie zadań związanych ze sprzedażą w serwisie aukcyjnym
Biegłe poruszanie się w aspektach prawnych związanych z e-commerce
Bieżący nadzór nad proponowanymi, wdrażanymi rozwiązaniami biznesowymi w oparciu o analizy i raporty
Nasze wymagania
Minimum 2 letniego doświadczenia na stanowisku specjalisty lub managera e-commerce (obszar B2B mile widziany),
Ugruntowanej wiedzy o rynku e-commerce, procesach biznesowych, dobrych praktykach
Wiedzy z obszaru SEO on-site i off-site oraz monitorowania zmian w tym obszarze
Znajomości Google Analytics (moduł e-commerce), FB Ads, Linkedin Ads, GTM, która będzie dodatkowym atutem
Umiejętności zarządzania relacjami z klientem za pomocą systemu CRM oraz systemów CMS
Znajomość grafiki komputerowej
Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, w tym umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie
Znajomość procesu i specyfiki środowiska e-commerce w relacjach B2B
Co najmniej średnie wykształcenie
Bardzo dobra znajomości języka angielskiego
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
System wynagradzania, premiowania uzależniony od osiąganych wyników sprzedaży
Swobodę w doborze narzędzi i sposobów realizacji zadań
Ścieżkę rozwoju zawodowego opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji oraz możliwość podejmowania własnych decyzji
Szkolenia produktowe jak i rozwojowe
Wsparcie i zaufanie ze strony przełożonego
Możliwość pracy zdalnej
Pakiet socjalny: świadczenia: świąteczne dla pracownika i dzieci pracowników, wakacyjne, imprezy plenerowe dla pracowników
Ubezpieczenie grupowe PZU Życie
Zakłady Ceramiczne "BOLESŁAWIEC" w Bolesławcu Sp. z o.o.
Zakłady Ceramiczne „Bolesławiec” Sp z o.o. wiodący, największy producent ceramiki stołowej ręcznie formowanej i zdobionej ręcznie unikalną w świecie techniką stempelkową. Jesteśmy najbardziej rozpoznawalnym producentem w obrębie swojej branży.
Kontakt z pracodawcą
adres: Zakłady Ceramiczne „BOLESŁAWIEC” w Bolesławcu Sp. z o.o. ul. Kościuszki 11, 59-700 Bolesławiec
kontakt osobisty i telefoniczny w godz. od 7:00 do 15:00 telefon: (75) 612 06 90, (75) 612 07 19
emailowy kontakt poprzez przycisk Aplikuj
termin nadsyłania aplikacji to 10 luty 2021 r.