Oferta pracy

Spedytor Krajowy

Kuehne + Nagel Sp. z o.o.

  • Sosnowiec

    Sosnowiec, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie tras dystrybucyjnych na podstawie zleceń od klientów

  • Dbałość o właściwą optymalizację kosztów transportu

  • Efektywne wykorzystywanie środków transportu

  • Raportowanie wg. przyjętych standardów firmy

  • Prowadzenie czynności administracyjnych związanych z procesem transportowym

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w branży TSL na stanowisku związanym z planowaniem transportu LTL, lub/i FTL

  • Znajomość lokalnego rynku przewoźników

  • Doświadczenie w obsłudze klienta

  • Odporność na stres, dynamizm w działaniu w środowisku pełnym wyzwań

  • Nastawienie na pracę zespołową

  • Gotowość do pracy w systemie 3 zmianowym

To oferujemy

Kuehne+Nagel jest dużą, stabilną firmą o międzynarodowym środowisku, która oferuje pewność zatrudnienia. Zapewniamy udział w lokalnych i międzynarodowych programach rozwojowych, a także pakiet świadczeń pozapłacowych: opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, pakiety sportowe, dofinansowanie do szkoleń i kursy językowe w pracy.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • karty przedpłacone

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • wyprawka szkolna

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • paczki z żywnością i chemią domową

  • dofinansowanie do studiów

Kuehne + Nagel Sp. z o.o.

W 1890 roku August Kuehne i Friedrich Nagel założyli firmę spedycyjną w Bremie (Niemcy). W ciągu ostatnich 130 lat Kuehne+Nagel przekształciło się z tradycyjnej firmy spedycyjnej w globalnego partnera logistycznego, który oferuje wysoce wyspecjalizowane rozwiązania dla wielu gałęzi przemysłu. Dziś nasza firma to społeczność łącząca ponad 80 tys. pracowników, którzy potrafią sprostać potrzebom Klientów na całym świecie. W Polsce pierwszą siedzibę otworzyliśmy w 1992 r. w Gądkach pod Poznaniem. Obecnie posiadamy 26 lokalizacji i zatrudniamy ponad 2300 pracowników. Jesteśmy partnerami największych międzynarodowych firm, m.in. z branży spożywczej, motoryzacyjnej i farmaceutycznej.

Przewiń do profilu firmy

OPIS STANOWISKA

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za planowanie oraz nadzorowanie przebiegu procesu dystrybucji w transporcie drogowym dla klientów oddziału.

Oferujemy Tobie perspektywę zatrudnienia w wiodącej firmie logistycznej z ponadstuletnią tradycją. Będziesz miał okazję pracować w dynamicznym zespole specjalistów, zajmujących się planowaniem i kontrolą przebiegu procesu dystrybucji w logistyce drogowej, w obrębie lokalnym jak i szansą na rozwój również w zakresie globalnym.