Oferta pracy

Stanowisko ds. wsparcia utrzymania sieci telekomunikacyjnej

PKP Polskie Linie Kolejowe S.AO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • nadzór nad utrzymaniem infrastruktury telekomunikacyjnej w zakresie infrastruktury towarzyszącej (takiej jak: infrastruktura budowlana, klimatyzacja precyzyjna, systemy zasilania, systemy zasilania awaryjnego, systemy monitoringu wizyjnego, systemy alarmowe, p.poż inne),

  • określanie standardów techniczno - eksploatacyjnych infrastruktury telekomunikacyjnej w zakresie infrastruktury towarzyszącej,

  • określanie wymagań i wytycznych technicznych do planowanych postępowań zakupowych w zakresie usług utrzymaniowych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych,

  • opracowywanie instrukcji operacyjnych w zakresie utrzymania, inwentaryzacji składników infrastruktury telekomunikacyjnej, operowania częściami zamiennymi - w zakresie infrastruktury towarzyszącej,

  • definiowanie wskaźników efektywności w umowach utrzymaniowych,

  • zarządzanie częściami zamiennymi i materiałami eksploatacyjnymi dla infrastruktury telekomunikacyjnej (w zakresie infrastruktury towarzyszącej), w tym analiza ilościowa zapasów części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych,

  • koordynowanie prac wykonawców i podwykonawców wykonujących zadania utrzymaniowe w obszarze infrastruktury telekomunikacyjnej,

  • raportowanie realizacji/wykonania planów budżetowych, kontrola i rozliczenie kosztów,

  • udział w negocjacjach handlowych,

  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi PKP PLK S.A. w zakresie utrzymania infrastruktury telekomunikacyjnej.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: telekomunikacja, elektronika, energetyka),

  • 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z utrzymaniem infrastruktury telekomunikacyjnej (w zakresie infrastruktury towarzyszącej), nadzorowaniem realizacji umów, rozliczaniem kosztów,

  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) na poziomie zaawansowanym,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,

  • dbałość o przestrzeganie standardów, polityk oraz procesów wewnętrznych,

  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,

  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,

  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,

  • otwartość na zmianę

Mile widziane

  • wiedza zawodowa w zakresie telekomunikacji kolejowej,

  • znajomość systemu SAP w zakresie zarządzania gospodarką materiałową,

  • znajomość rynku usług utrzymaniowych

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,

  • przyjazną i partnerską atmosferę pracy,

  • atrakcyjny pakiet benefitów:

  • ulgi na przejazdy koleją w Polsce i za granicą,

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • firmowa biblioteka

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie usług turystycznych

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Przewiń do profilu firmy

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do dnia 17.04.2021.