dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Stanowisko Urzędnicze Administrator Techniczny Aplikacji - ArcGIS w Referacie ds. Zarządzania Aplikacjami w Centrum Obsługi Informatycznej
Urząd Miasta Krakowa
- Basztowa 20, Stare Miasto, KrakówKraków, małopolskie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
Urząd Miasta Krakowa
Basztowa 20
Stare Miasto
Kraków
Twój zakres obowiązków
a) Administrowanie techniczne aplikacjami powierzonymi przez Kierownika poprzez:
• utrzymanie ciągłości pracy aplikacji,
• zarządzanie kontami Użytkowników,
• monitoring i optymalizacja działania aplikacji,
• udział w planowaniu, usprawnianiu i rozwoju aplikacji,
• zarządzanie słownikami,
• zarządzanie umowami Asysty Technicznej i Konserwacji i realizacja ich postanowień oraz administrowanie terminami i okresami umów
• opiniowanie projektów umów co najmniej w zakresie: zapisów dot. ATIK, wymagań dla dokumentacji i zarządzania kodem źródłowym, procedury odbiorowej, procedury obsługi błędów i konsultacji
• zarządzanie licencjami i przekazywanie dokumentu licencyjnego do komórki prowadzącej ewidencję zasobów IT
• zarządzanie dokumentacją techniczną dla powierzonych aplikacji
• prowadzenie i aktualizacja dokumentacji związanej z instalacją i wymaganiami technicznymi dla aplikacji,
• opracowywanie analiz danych oraz przygotowywanie raportów i zestawień w oparciu o dane zawarte w aplikacjach,
• nadzór nad realizacją prac zlecanych wykonawcom zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie powierzonych aplikacji,
• zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi błędów i awarii,
• bieżące wsparcie użytkowników w zakresie prowadzonych aplikacji zgodnie z procesem zarządzania usługami IT (II linia wsparcia),
• zarządzanie dziennikami zdarzeń dla aplikacji,
• wykonywanie instalacji zgodnie z zawartymi umowami z dostawcami zewnętrznymi oraz ustaleniami i instrukcjami wewnątrz Wydziału,
• zarządzanie zmianami w powierzonych aplikacjach oraz udział we wdrażaniu modyfikacji dla tych aplikacji,
• aktualizacje mapy systemu.
b) Udział w projektach związanych z wdrożeniem nowych aplikacji , udział w testach wdrażanego rozwiązania, uruchomienie wdrażanego rozwiązania dla użytkowników końcowych (pod warunkiem uczestnictwa w zadaniu).
c) Udział w przygotowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz udział w komisjach przetargowych.
d) Współpraca z innymi referatami w celu zapewnienia bezpieczeństwa oraz ciągłości działania elementów SI GMK w szczególności zakresie powierzonych aplikacji.
e) Opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski komisji Rady, interwencje poselskie i senatorskie oraz wnioski o udostępnienie informacji publicznej w realizowanych zadań.
f) Przekazywanie informacji Kierownikowi referatu w celu aktualizacji informacji w rejestrach będących w kompetencjach referatu zgodnie z zapisami instrukcji postępowania z dokumentacją obowiązującą w Centrum Obsługi Informatycznej.
g) Przygotowywanie standardów oraz norm technicznych i jakościowych dla aplikacji.
h) Przygotowywanie wymagań technicznych dla nowych aplikacji.
i) Współpraca z innymi Użytkownikami systemu informatycznego SI GMK.
j) Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji związanej z SI GMK.
k) Współpraca z Jednostkami Miejskimi i firmami zewnętrznymi w zakresie utrzymania i rozwoju systemu informatycznego.
l) Opracowywanie materiałów informacyjnych i sprawozdawczych.
m) Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora, jego zastępców i kierownika referatu.
Nasze wymagania
1.Wymagania niezbędne (formalne)
a) Obywatelstwo polskie.
b) Wykształcenie:
• wyższe: Astronomia lub Informatyka lub Nauki Fizyczne lub Matematyka lub Automatyka lub Elektronika i Elektrotechnika lub Informatyka Techniczna lub Telekomunikacja
lub
• wyższe z doświadczeniem zawodowym: min. 2 lata w charakterze informatyka w zakresie wdrażania systemów informatycznych, administrowaniem aplikacjami lub programowania potwierdzone referencjami pracodawcy (lub zakresem czynności).
c) pozostałe wymagania określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
a) Znajomość języka SQL.
b) Bardzo dobra znajomość obsługi standardowych aplikacji: Word, Excel, MS Project, poczty elektronicznej i Internetu oraz wiedza na temat REST, SOAP oraz PowerBI.
c) Dobra znajomość narzędzi wchodzących w skład pakietu ArcGIS, a zwłaszcza ArcGIS OnLine oraz ArcGIS Pro, sposobów ich licencjonowania oraz dostępnych typów użytkowników GIS oraz znajomość pracy z danymi przestrzennymi w narzędziach wchodzących w skład pakietu ArcGIS.
d) Znajomość standardów przetwarzania i bezpieczeństwa informacji (w tym znajomość normy PN-ISO/IEC 27001:2007).
e) Znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych oraz ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
f) Znajomość języka angielskiego w zakresie umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej.
g) Doświadczenie w zakresie udziału w projektach związanych z wdrażaniem i administrowaniem aplikacjami oraz integracją systemów informatycznych.
h) Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, umiejętność pracy w grupie oraz pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia.
i) Doświadczenie w zakresie przetwarzania danych i w pracy z bazami danych (ORACLE, MySQL, MSSQL, PostgreSQL) a także z uwzględnieniem rozszerzeń przestrzennych do ww. baz danych).
j) Doświadczenie w zakresie pracy z narzędziami wchodzącymi w skład pakietu ArcGIS, a zwłaszcza ArcGIS OnLine oraz ArcGIS Pro, sposobów ich licencjonowania oraz dostępnych typów użytkowników GIS oraz znajomość pracy z danymi przestrzennymi w narzędziach wchodzących w skład pakietu ArcGIS.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
Dostęp do najnowszych technologii.
Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członków rodzin, karty MultiSport.
Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej
Benefity
dofinansowanie szkoleń i kursów
preferencyjne pożyczki
dofinansowanie wypoczynku
dodatek stażowy
13 pensja
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
Stanowisko: Administrator / Starszy Administrator.
Miejsce pracy: Centrum Obsługi Informatycznej – Urząd Miasta Krakowa.
Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Basztowa 20.
Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków- Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4.850,- do 6000,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy, wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
Możliwość pracy w terenie: tak (jeśli zajdzie taka potrzeba).
Dyspozycyjność: tak (jeśli zajdzie taka potrzeba).
Praca w soboty – nie.
Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B – nie.
Godziny pracy: 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku.
Praca przy komputerze: tak
Inne: praca w trybie hybrydowym (obligatoryjnie).
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 11 czerwca 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 15 czerwca 2023 roku o godz. 9.15 w formie stacjonarnej w Sali Dietla, pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydatki / kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.