dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Stanowisko Urzędnicze Administrator Techniczny Aplikacji w Referacie Ds. Zarządzania Aplikacjami w Centrum Obsługi Informatycznej
Urząd Miasta Krakowa
- Basztowa 20, Stare Miasto, KrakówKraków, małopolskie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna, praca zdalna
- Szukamy wielu kandydatówwakaty: 2
Urząd Miasta Krakowa
Basztowa 20
Stare Miasto
Kraków
Twój zakres obowiązków
utrzymanie ciągłości pracy aplikacji,
zarządzanie kontami Użytkowników,
monitoring i optymalizacja działania aplikacji,
udział w planowaniu, usprawnianiu i rozwoju aplikacji,
zarządzanie słownikami,
zarządzanie umowami Asysty Technicznej i Konserwacji i realizacja ich postanowień oraz administrowanie terminami i okresami umów
opiniowanie projektów umów co najmniej w zakresie: zapisów dot. ATIK, wymagań dla dokumentacji i zarządzania kodem źródłowym, procedury odbiorowej, procedury obsługi błędów i konsultacji
zarządzanie licencjami i przekazywanie dokumentu licencyjnego do komórki prowadzącej ewidencję zasobów IT
zarządzanie dokumentacją techniczną dla powierzonych aplikacji
prowadzenie i aktualizacja dokumentacji związanej z instalacją i wymaganiami technicznymi dla aplikacji,
opracowywanie analiz danych oraz przygotowywanie raportów i zestawień w oparciu o dane zawarte w aplikacjach,
nadzór nad realizacją prac zlecanych wykonawcom zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie powierzonych aplikacji,
zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi błędów i awarii,
bieżące wsparcie użytkowników w zakresie prowadzonych aplikacji zgodnie z procesem zarządzania usługami IT (II linia wsparcia),
zarządzanie dziennikami zdarzeń dla aplikacji,
wykonywanie instalacji zgodnie z zawartymi umowami z dostawcami zewnętrznymi oraz ustaleniami i instrukcjami wewnątrz Wydziału,
zarządzanie zmianami w powierzonych aplikacjach oraz udział we wdrażaniu modyfikacji dla tych aplikacji,
aktualizacje mapy systemu.
Nasze wymagania
1.Wymagania niezbędne (formalne)
a) Obywatelstwo polskie.
b) Wykształcenie:
• wyższe: Astronomia lub Informatyka lub Nauki Fizyczne lub Matematyka lub Automatyka lub Elektronika i Elektrotechnika lub Informatyka Techniczna lub Telekomunikacja
lub
• wyższe z doświadczeniem zawodowym: min. 2 lata w charakterze informatyka w zakresie wdrażania systemów informatycznych, administrowaniem aplikacjami lub programowania potwierdzone referencjami pracodawcy (lub zakresem czynności).
c) pozostałe wymagania określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
a) Znajomość języka SQL.
b) Bardzo dobra znajomość obsługi standardowych aplikacji: Word, Excel, MS Project, poczty elektronicznej i Internetu oraz wiedza na temat REST, SOAP oraz PowerBI.
c) Znajomość standardów przetwarzania i bezpieczeństwa informacji (w tym znajomość normy PN-ISO/IEC 27001:2007).
d) Znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych oraz ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
e) Znajomość języka angielskiego w zakresie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.
f) Doświadczenie w zakresie udziału w projektach związanych z wdrażaniem i administrowaniem aplikacjami oraz integracją systemów informatycznych.
g) Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, umiejętność pracy w grupie oraz pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia.
h) Doświadczenie w zakresie przetwarzania danych i w pracy z bazami danych (ORACLE, MySQL, MSSQL, PostgreSQL) a także z uwzględnieniem rozszerzeń przestrzennych do ww. baz danych) oraz doświadczenie w pracy z danymi przestrzennymi w oprogramowaniu ArcGIS lub innym oprogramowaniu GIS.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
Dostęp do najnowszych technologii.
Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członków rodzin, karty MultiSport.
Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Benefity
dofinansowanie szkoleń i kursów
preferencyjne pożyczki
dofinansowanie wypoczynku
dodatek stażowy
13 pensja
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
Stanowisko: Administrator / Starszy Administrator.
Miejsce pracy: Centrum Obsługi Informatycznej – Urząd Miasta Krakowa.
Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Basztowa 20.
Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków- Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4.850,- do 6000,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy, wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
Możliwość pracy w terenie: tak (jeśli zajdzie taka potrzeba).
Dyspozycyjność: tak (jeśli zajdzie taka potrzeba).
Praca w soboty – nie.
Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B – nie.
Godziny pracy: 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku.
Praca przy komputerze: tak
Inne: praca w trybie hybrydowym (obligatoryjnie).
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 11 czerwca 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 15 czerwca 2023 roku o godz. 8.00 w formie stacjonarnej w Sali Dietla, pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydatki / kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany
adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.