Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Starsza Konsultantka / Starszy Konsultant w zespole dedykowanym Immigration w People Advisory Services
EY (dawniej Ernst & Young)
- rondo ONZ 1, 00-384 Warszawa, PolskaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Pełny etat
- Starszy specjalista (Senior)
EY (dawniej Ernst & Young)
rondo ONZ 1
Warszawa
Możliwości,
które na
Ciebie czekają
Zespół Immigration w People Advisory Services EY to miejsce, w którym rozwiązujemy problemy i projektujemy innowacje. Każdy projekt, przy którym pracujemy, jest inny – dlatego mamy możliwość zdobywania różnorodnych doświadczeń i poznawania ciekawych ludzi, z którymi współpracujemy zarówno wewnątrz EY, jak i poza naszą firmą.
W zależności od Twojego doświadczenia w zakresie prawa imigracyjnego oraz procesów i procedur z nim związanych zaoferujemy Ci stanowisko Konsultanta lub Starszego Konsultanta.
Twoje
główne zadania
- doradztwa w zakresie prawa imigracyjnego oraz procesów i procedur z nim związanych
- legalizacji pobytu i uzyskiwania zezwoleń na pracę
- współpracy z międzynarodowymi zespołami, zajmującymi się procesami imigracyjnymi
- współpracy z zespołami People Advisory Sevices zajmującymi się międzynarodową mobilnością pracowników (Global Mobility), doradztwem w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz doradztwem HR oraz doradztwem w zakresie systemów wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych
Umiejętności, które wykorzystasz
- zdolności analityczne, pragnienie ciągłego zdobywania wiedzy i udoskonalania swoich umiejętności
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego i języka polskiego
- umiejętność pracy w zespole oraz gotowość do zarzadzania zespołem.
- Wymagne jest wykształcenie wyższe, pożądane prawnicze lub administracyjne
Docenimy również
- rozpoczęcie aplikacji radcowskiej/adwokackiej, studiów podyplomowych w zakresie prawa imigracyjnego, zdobywanie uprawnień Doradcy Podatkowego, itp.
Pasujesz do nas jeśli
- Chcesz rozwijać swoją znajomość prawa imigracyjnego, zarządzać procesami i procedurami z nim związanymi, mieć bezpośredni kontakt z naszymi klientami korporacyjnymi i indywidualnymi, zarządzać zespołem asystentów i pomagać im w rozwoju profesjonalnym oraz dobrze odnajdujesz się w zespołach realizujących różnorodne projekty dla klientów międzynarodowych.
Oferujemy
- Wsparcie merytoryczne i finansowe w zdobywaniu uznawanych na rynku kwalifikacji (np. aplikacji adwokackiej, studiów podyplomowych) oraz wyjazdowe, zespołowe warsztaty w kraju i za granicą
- Ciągłą naukę i rozwój: rozwiniesz kompetencje potrzebne na dziś i na przyszłość. Czeka na Ciebie indywidualna mapa szkoleń, wsparcie finansowe i merytoryczne w zdobywaniu potrzebnych certyfikatów, a także nielimitowany dostęp do platform online takich jak Udemy for Business
- Sukces według Twojej definicji: dedykowany doradca kariery, rozbudowane i różnorodne ścieżki rozwoju, a także elastyczność czasu i miejsca pracy pozwolą Ci osiągnąć to, co chcesz, po Twojemu
- Pozycję lidera transformacji: świat się zmienia, a my zapewnimy Ci informacje, wsparcie i pewność siebie niezbędne do współtworzenia tej zmiany
- Różnorodną i inkluzywną kulturę pracy: w EY każdy jest mile widziany i tak samo ważny – niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, przekonań czy orientacji. Twój punkt widzenia jest dla nas ważny
Jeśli czujesz, że spełniasz powyższe kryteria, a nasza oferta wydaje Ci się interesująca, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Porozmawiamy o szczegółach.
Wyjątkowe doświadczenie w EY to może być Twój projekt.
Oferujemy:
- Kwalifikacje i certyfikaty
- Różnorodne doświadczenia w ramach różnorodnych projektów
- Innovate EY - finansowe i merytoryczne wsparcie wewnętrznej przedsiębiorczości
- Indywidualna mapa szkoleń
- Elastyczny czas pracy
- Dedykowany Career Counselor
- Program EY Care&Wellness
- Biuro z ładnym widokiem i w prestiżowej lokalizacji
Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy.
EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników.
Ogłoszenie archiwalne