Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Starsza księgowa/Starszy księgowy

Grafton Recruitment

  • Katowice, śląskie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001

Starsza księgowa/Starszy księgowyNumer ref.: 7-7-64430

Wspólnie z naszym Klientem – globalną firmą działającą w branży usług księgowych, kadrowych, podatkowych oraz prawnych – rozwijamy struktury katowickiej jednostki biznesowej, poszukując osób na stanowisko:

Starszej księgowej/Starszego księgowego.

(Obecnie praca 100% zdalna, kolejno model hybrydowy czasu pracy.)

Zakres obowiązków:

  • odpowiedzialność za procesy księgowe w obszarze AP, AR oraz GL,
  • weryfikowanie jakościowa danych księgowych i analizowanie odchyleń,
  • uczestniczenie w zamknięciach okresów rozliczeniowy,
  • przygotowywaniu sprawozdawczości finansowej oraz podatkowej,
  • tworzenie raportów oraz analiz z zakresu księgowości,
  • usprawnianie procesów księgowych oraz wdrażanie efektywnych narzędzi,
  • księgowanie transakcji w wewnętrznych systemach księgowych,
  • wsparcie zagranicznych klientów firmy na rynku europejskim oraz współpracy z pozostałymi zespołami w organizacji.

Wymagania:

  • min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości (m.in. w procesach AP lub GL/R2R),
  • wcześniejsze doświadczenie w strukturach SSC/BPO, będzie dodatkowym atutem,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
  • dobra znajomość MS Excel, znajomość systemów klasy ERP,
  • preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • praktyczna znajomość standardów rachunkowości, GAAP oraz znajomość IFRS będzie dodatkowym atutem,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne oraz organizacyjne.

Korzyści:

  • perspektywa rozwoju cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym zespole,
  • samodzielne stanowisko z odpowiedzialnością za procesy i dużym stopniem decyzyjności,
  • stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • konkurencyjne wynagrodzenie,
  • bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,
  • elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej/docelowo częściowo zdalnej,
  • ekspozycja na kontakty międzynarodowe.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Ogłoszenie archiwalne