Antal SSC/BPO

Starszy/a księgowy/a w Centrum Usług Biznesowych

Antal SSC/BPOO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Szczecin
    Szczecin, zachodniopomorskie
  • Ważna jeszcze 15 dni
    do: 12 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)

Antal SSC/BPO

Szczecin

Szczecin

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji z sektora SSC/BPO szukamy osób na stanowisko:
 
Starszy/a Księgowy/a 
Miejsce pracy: Szczecin
ACC/SZ
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Procesowanie codziennych operacji finansowo-księgowych w jednym z działów: AP / AR / GL (w zależności od doświadczenia)
  • Zapewnianie i kontrolowanie jakości i poprawności danych
  • Procesowanie danych w systemach biznesowych i przygotowywanie raportów i potrzebnych dokumentów
  • Przygotowywanie analiz dla audytu
  • Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca / roku
  • Aktywne wspieranie Team Leadera w organizacji pracy zespołu i realizacji projektów
  • Archiwizacja i zarządzanie oficjalnymi dokumentami firmy
  • Współpraca z wewnętrznymi i/lub zewnętrznymi klientami firmy z różnych regionów świata
  • Udział w różnych projektach działu dot. stabilizacji, automatyzacji, optymalizacji

Wymagania:

  • Doświadczenie w operacjach finansowo-księgowych, najchętniej w sektorze SSC / BPO
  • Wiedza finansowo-rachunkowa (mile widziane studia kierunkowe i / lub ukończone kursy księgowe)
  • Znajomość systemów ERP będzie atutem
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • Znajomość dodatkowych języków będzie atutem (zwłaszcza: niemiecki, francuski, hiszpański, włoski, szwedzki, norweski)
  • Doskonałe umiejętności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne

Nasz klient oferuje:

  • Nowoczesne i przyjazne środowisko pracy w międzynarodowych strukturach
  • Profesjonalne szkolenia i projekty zapewniające rozwój zawodowy
  • Interesującą ścieżkę kariery 
  • Realny wpływ na optymalizację i rozwój procesów biznesowych oraz finansowo-księgowych
  • Umowę o pracę na pełny etat z adekwatnym wynagrodzeniem i rozszerzonym pakietem benefitów 
  • Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.antal.pl
Dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji z sektora SSC/BPO szukamy osób na stanowisko:
 
Starszy/a Księgowy/a 
Numer ref.: ACC/SZ
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Procesowanie codziennych operacji finansowo-księgowych w jednym z działów: AP / AR / GL (w zależności od doświadczenia)
  • Zapewnianie i kontrolowanie jakości i poprawności danych
  • Procesowanie danych w systemach biznesowych i przygotowywanie raportów i potrzebnych dokumentów
  • Przygotowywanie analiz dla audytu
  • Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca / roku
  • Aktywne wspieranie Team Leadera w organizacji pracy zespołu i realizacji projektów
  • Archiwizacja i zarządzanie oficjalnymi dokumentami firmy
  • Współpraca z wewnętrznymi i/lub zewnętrznymi klientami firmy z różnych regionów świata
  • Udział w różnych projektach działu dot. stabilizacji, automatyzacji, optymalizacji

Wymagania:

  • Doświadczenie w operacjach finansowo-księgowych, najchętniej w sektorze SSC / BPO
  • Wiedza finansowo-rachunkowa (mile widziane studia kierunkowe i / lub ukończone kursy księgowe)
  • Znajomość systemów ERP będzie atutem
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • Znajomość dodatkowych języków będzie atutem (zwłaszcza: niemiecki, francuski, hiszpański, włoski, szwedzki, norweski)
  • Doskonałe umiejętności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne

Nasz klient oferuje:

  • Nowoczesne i przyjazne środowisko pracy w międzynarodowych strukturach
  • Profesjonalne szkolenia i projekty zapewniające rozwój zawodowy
  • Interesującą ścieżkę kariery 
  • Realny wpływ na optymalizację i rozwój procesów biznesowych oraz finansowo-księgowych
  • Umowę o pracę na pełny etat z adekwatnym wynagrodzeniem i rozszerzonym pakietem benefitów 
  • Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne