Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Starszy/-a Specjalista/-ka ds. Obsługi Firm

T-Mobile

  • Opole

    Opole, opolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych.

  • Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami.

  • Udział w projektach dotyczących procesów sprzedaży i obsługi klienta biznesowego.

  • Przeprowadzanie szkoleń w zakresie usług, produktów, procesów, procedur dotyczących rynku B2B, a także innych związanych z aktualnymi potrzebami związanymi z realizacją celów biznesowych.

  • Wsparcie procesów sprzedażowych poprzez nadzór oraz raportowanie wyników.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku zdobyte w branżach związanych z bankowością, telekomunikacją lub nowymi technologiami i w pozyskiwaniu klientów B2B.

  • Dobra organizacja pracy oraz orientacja na cel.

  • Umiejętność negocjacji, autoprezentacji i organizacji.

  • Znajomość pakietu Microsoft Office – szczególnie Excel oraz PowerPoint.

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

  • Prawo jazdy kat. B.​

To oferujemy

  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym

  • Jasna ścieżka kariery i awansu

  • Dodatkowy dzien wolny z okazji urodzin/ imienin

  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie

  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz

  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę

  • Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu

  • Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach!

  • Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!

  • Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy 😊!

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie usług turystycznych

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • świętowanie urodzin

  • dofinansowanie do platformy streamingowej

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

Czego możesz się spodziewać?

Dzisiaj technologie pozwalają naszym Klientom prowadzić biznes, spełniać marzenia i dbać o relacje z bliskimi. Dzięki pracy w T-Mobile możesz być częścią życia naszych Klientów. Chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata technologii i telekomunikacji? Chcesz się ciągle rozwijać, a do tego praca z ludźmi napędza Cię do działania? Chcesz mieć realny wpływ na swoje wynagrodzenie, a do pracy motywuje Cię realizacja celów? Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta? Jeśli na wszystkie pytania odpowiedziałeś/-aś twierdząco to nie czekaj i aplikuj do nas!

T-Mobile

Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów ondywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.

W #MagentaTeam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #MagentaTeam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Przewiń do profilu firmy