Ta oferta pracy jest nieaktualna od 9 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Starszy analityk ds. wsparcia aplikacji

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 08.10.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.

    Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.

    Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.

    W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
    Starszy analityk ds. wsparcia aplikacji
    Miejsce pracy: Warszawa
    18060941

    Departament Utrzymania Systemów Informatycznych odpowiada na utrzymanie w ruchu aplikacji Banku, ich rozwój oraz zapewnienie ciągłości działania. Departament zapewnia wsparcie użytkowników biznesowych w rozwiązywaniu pojawiających się problemów, proponuje nowe rozwiązania optymalizujące oraz automatyzujące działania manualne, koordynuje wykonanie testów oraz implementuje zmiany  na środowiskach produkcyjnych.

    Czym się będziesz zajmował:

    • Zapewnieniem bezpośredniej obsługi i efektywnego wsparcia dla utrzymania w ruchu aplikacji lokalnych bankowości korporacyjnej
    • Wsparciem projektów oraz wdrażanie zmian w aplikacjach
    • Zapewnieniem wymaganej dostępności aplikacji
    • Rozwiązywaniem incydentów oraz problemów pojawiających się w aplikacjach we współpracy z odpowiednimi zespołami wewnętrznymi i zewnętrznymi
    • Wsparciem procesów wewnętrznych zespołu zgodnie z regulacjami organizacji

    Wymagania:

    • Wykształcenie techniczne (informatyka, pokrewne) lub wcześniejsza praca na podobnym stanowisku
    • Ogólna wiedza o technologiach i systemach informatycznych
    • Znajomość podstaw administracji systemów Windows Server i Unix/Linux
    • Znajomość podstaw administracji systemów bazodanowych opartych na MSSQL i Oracle
    • Doświadczenie w roli specjalisty wsparcia aplikacji
    • Komunikatywna znajomość j. angielskiego
    • Mile widziana znajomość środowiska i specyfiki pracy w dużej organizacji finansowej
    • Certyfikat ITIL Foundation będzie dodatkowym atutem

     

    Oferujemy:

    • Możliwość zdobycia doskonałej znajomości technologii i doświadczenia poprzez pracę w jednej z wiodących międzynarodowych instytucji bankowych
    • Współpraca z zespołami technologicznymi zlokalizowanymi na całym świecie
    • Możliwość rozwoju kariery na rynku lokalnym jak i międzynarodowym
    • Pracę w dynamicznym środowisku pełnym wyzwań zawodowych
    • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

    Znaki Citi oraz Citi Handlowy stanowią zarejestrowane znaki towarowe Citigroup Inc., używane na podstawie licencji.
    Spółce Citigroup Inc. oraz jej spółkom zależnym przysługują również prawa do niektórych innych znaków towarowych tu użytych.

    www.citihandlowy.pl
    Bank Handlowy w Warszawie S.A.