Oferta pracy

Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Starszy Analityk PMO z j. niemieckim

Volkswagen Group Services sp. z o.o.O firmie

  • dolnośląskie

    dolnośląskie
  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 02 lip 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior)

Twój zakres obowiązków

Jako Starszy Analityk PMO będziesz wspierać projekty naszych klientów poprzez dostarczanie i zarządzanie tymi projektami end-to-end, w tym harmonogramowanie, planowanie, śledzenie kosztów, czasu i jakości, a także alokację zasobów.

Ponadto będziesz:

• Wspierać dostarczanie i zarządzanie projektami za pomocą raportowania projektów i portfela dostaw- przestrzegając standardów, procesów i metod;

• Identyfikować i prowadzić ciągłe doskonalenie raportowania i możliwości analitycznych w zakresie projektów/portfeli;

• Zapewnienie efektywnego, wydajnego i dokładnego rejestrowania i raportowania wszystkich zatwierdzeń projektów, wydatków i danych, takich jak kamienie milowe, zakres, wydatki, ryzyko, problemy i status;

• Dostarczanie okresowych analiz i raportów dotyczących portfela, głównych programów i projektów dla kierownictwa wyższego szczebla;

• Analizowanie i wyciąganie wniosków z danych dotyczących portfela i projektów oraz dzielenie się nimi z kierownictwem w celu usprawnienia procesu podejmowania decyzji;

• Budowanie i utrzymywanie efektywnych, profesjonalnych relacji z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami zaangażowanymi w realizację projektu.

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego;

  • Dyplom z dziedziny biznesu i/lub technologii informacyjnej lub równoważnie 5-7 lat doświadczenia w pracy w biznesie;

  • Certyfikat z zakresu zarządzania projektami (PMP / PMI / PRINCE2 / PMBOK lub równoważny) mile widziany;

  • Doświadczenie w stosowaniu i zarządzaniu procesami zarządzania projektami i raportowaniu;

  • Doświadczenie z narzędziami PPM i szablonami raportów PMO;

  • Bardzo dobra znajomość Excela, PowerBI i Powerpoint;

  • Doświadczenie w zarządzaniu finansami, w tym podstawowa wiedza z zakresu controllingu, tworzenia przypadków biznesowych i realizacji korzyści;

  • Uczciwość i etyka biznesowa.

To oferujemy

  • Otwarte i przyjazne środowisko pracy

  • Możliwość rozwoju kariery w dynamicznej organizacji

  • Atrakcyjny pakiet benefitów.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dofinansowanie wypoczynku

Etapy rekrutacji
1

Etap 1 Aplikuj on-line

2

Spotkanie rekrutacyjne z przedstawicielem działu HR

3

Rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem działu (Team Leader)

4

Finalna decyzja i informacja zwrotna

5

Podpisanie umowy

Volkswagen Group Services sp. z o.o.

Volkswagen Group Services sp. z o.o. powstało w kwietniu 2016 roku w Poznaniu jako AutoVision Polska, centrum kompetencji z obszaru księgowości (Competence Centre Accounting) . W grudniu 2017 roku organizacja rozpoczęła działalność pod nową nazwą nawiązującą bezpośrednio do tradycji marki. Z główną siedzibą zlokalizowaną w centrum Poznania Volkswagen Group Services skupia się na usługach księgowych dla innych europejskich spółek Volkswagen w ramach trzech obszarów: Księgi Głównej, Należności i Zobowiązań. Dodatkowo z powodzeniem rozwija trzy obszary pozaksięgowe, takie jak: Commercial Services, Data Engineering oraz Engineering.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje