Oferta pracy

Starszy Doradca Klientów Korporacyjnych

Bank Millennium S.A.

  • Bydgoszcz

    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior)

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja planów sprzedaży w zakresie pozyskania nowych Klientów oraz sprzedaży produktów bankowych

  • Budowanie portfela Klientów z sektora średnich i dużych przedsiębiorstw

  • Inicjowanie i wspomaganie procesu kredytowego

  • Utrzymywanie profesjonalnych i długotrwałych relacji z Klientami Banku

Nasze wymagania

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w bankowości korporacyjnej

  • Minimum roczne doświadczenie w pracy obejmujące wykonywanie czynności polegających na przekazywaniu klientom informacji o usługach inwestycyjnych oraz instrumentach finansowych

  • Doświadczenie w pozyskiwaniu i opiece nad portfelem Klientów korporacyjnych

  • Znajomość analizy finansowej i zabezpieczeń kredytowych

  • Umiejętność inicjowania i budowania trwałych relacji z Klientami

  • Znajomość technik sprzedaży i umiejętność prezentacji

  • Znajomość rynku usług finansowych oraz produktów bankowych dedykowanych dla Klientów z segmentu przedsiębiorstw

  • Minimum roczne doświadczenie pracy w obszarze instrumentów inwestycyjnych i usług finansowych

  • Prawo jazdy

  • Silna motywacja do pracy

Mile widziane

  • Znajomość Klientów z segmentu strategicznego

To oferujemy

  • Umowę o pracę, atrakcyjne warunki finansowe oraz opieka medyczna

  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych i jakości pracy

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • inicjatywy dobroczynne

  • karta MultiSport

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millennium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!

Przewiń do profilu firmy