Oferta pracy

Starszy Doradca - wsparcie audytu finansowego

PwC Service Delivery Center

  • małopolskie

    małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Wykonywanie kontroli jakości zleceń przygotowywanych przez pracowników PwC Service Delivery Center Katowice dla klientów (działy audytu PwC w kilkunastu krajach),

  • Wskazywanie obszarów merytorycznych wymagających doskonalenia i podejmowanie działań mających na celu zwiększenie jakości dostarczanych usług,

  • Bieżące wsparcie merytoryczne dla pracowników PwC Service Delivery Center Katowice, prowadzenie szkoleń merytorycznych, przygotowywanie materiałów szkoleniowych, udział w konsultacjach merytorycznych. Ocena poziomu wiedzy pracowników wraz ze wskazywaniem potrzeb wiedzowych oraz aktywny udział w opracowywaniu i realizowaniu działań naprawczych,

  • Zaangażowanie w rozwój nowych usług oferowanych klientom,

  • Praca w projektach mających na celu podnoszenie jakości dostarczanych usług, odpowiadanie na potrzeby klientów.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe,

  • 2-3 letnie doświadczenie w świadczeniu usług audytowych lub doświadczenie w księgowości,

  • W trakcie zdobywania tytułu biegłego rewidenta lub członka ACCA,

  • Wiedza z zakresu konstrukcji sprawozdań finansowych spółek działających w sektorze ogólnym w oparciu o krajowe przepisy rachunkowe oraz MSR/MSSF,

  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,

  • Znajomość języka niemieckiego lub francuskiego będzie dodatkowy atutem,

  • Umiejętność pracy w zespole.

To oferujemy

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w wielu ambitnych projektach dla klientów z kilkudziesięciu krajów oraz wewnątrz firmy,

  • Zdobycie wiedzy z zakresu różnych legislacji, w tym IFRS,

  • Możliwość wpływania na realny kształt naszych usług audytowych,

  • Pracę w zespole ekspertów i rozbudowanie sieci profesjonalnych kontaktów,

  • Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program),

  • Wsparcie w zakresie zdobywania i utrzymania kwalifikacji zawodowych,

  • Program [email protected], w tym stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy, platforma edukacyjna, kompleksowa opieka medyczna, wsparcie psychologiczne, konsultacje specjalistyczne, dodatkowe ubezpieczenia, kluby sportowe, możliwość skorzystania z karty MultiSport,

  • Dostęp do platformy MultiKafeteria, w tym możliwość skorzystania z bonów zakupowych i voucherów,

  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,

  • Roczny bonus finansowy uzależniony od wyników pracy,

  • Program Talent Management,

  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,

  • Hybrydowy model pracy (możliwość pracy w pełni stacjonarnej),

  • Możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (tzw. Urlopu Sabbatical 4-3-2-1) po spełnieniu określonych warunków,

  • Nowoczesne biuro w centrum Katowic.

  • Benefity

  • dofinansowanie nauki języków

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

PwC Service Delivery Center

PwC Service Delivery Center (SDC) to jedna z największych firm w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym. Firma wspiera ponad 70 globalnych procesów w ramach sieci PwC w obszarze wsparcia audytu finansowego (Assurance), podatków od osób prawnych (Corporate Tax), podatków od osób fizycznych (Personal Tax) czy procesów księgowych i HR (Internal Firm Services).

Przewiń do profilu firmy

Zespół Jakości i Procesu (Quality & Process) zajmuje się realizacją kompleksowych zadań związanych z usługami świadczonymi przez PwC Service Delivery Center. Zespół Jakości odpowiedzialny jest za zapewnienie wysokich standardów oraz ciągłe doskonalenie usług świadczonych przez PwC Service Delivery Center na podstawie ugruntowanej wiedzy i doświadczenia z obszaru finansów. Zadania realizowane przez zespół obejmują monitorowanie jakości dostarczanych usług oraz zarządzanie wiedzą pracowników.