dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyStarszy/Główny Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Telewizja Polska S.A.
- Jana Pawła Woronicza 17, Mokotów, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (Senior), ekspert
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
Telewizja Polska S.A.
Jana Pawła Woronicza 17
Mokotów
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Poszukiwanie insightów – szeroko rozumianej argumentacji prosprzedażowej na użytek profesjonalistów rynku reklamy TV i online;
Analiza i selekcja danych policzonych własnoręcznie lub powierzonych na użytek tejże argumentacji;
Planowanie i podsumowanie kampanii reklamowych zlecanych przez klientów kupujących TVP bez pośrednictwa domów mediowych.
Jeśli dobrze się czujesz w świecie reklamy TV i/lub online, a równocześnie bliżej Ci do pracy analitycznej niż sprzedażowej – to mamy idealne miejsce pracy dla Ciebie. Innymi słowy, szukamy osoby, która chciałaby wykorzystywać wiedzę zdobytą na rynku reklamy w strukturze wsparcia sprzedaży, nie angażując się już w bezpośredni kontakt z klientem.
Nasze wymagania
Przynajmniej podstawowa znajomość parametrów i narzędzi do analiz działań reklamowych w TV i online – oraz gotowość do ich intensywnego pogłębiania;
Umiejętność dokonywania analiz dostępnych danych i formułowania syntetycznych, przekonywujących wniosków;
Jednoznaczne nastawienie na poszukiwanie rozwiązań;
Łatwość przyswajania obsługi programów pracujących w środowisku MS Windows;
Dobra znajomość MS Excel;
Sumienność i dokładność;
Kompetencje społeczne ułatwiające pracę w grupie.
Mile widziane
Doświadczenie wyniesione z pracy w domu mediowym, lub u nadawcy/wydawcy, na stanowiskach związanych z działalnością reklamową;
Znajomość narzędzi do analizy widowni telewizyjnej i audytorium online;
Dobra znajomość języka angielskiego.
To oferujemy
Współpracę na podstawie umowy o pracę:
W zżytym, kilkuosobowym, eksperckim zespole;
W organizacji, której zbiorowe kompetencje na rynku reklamy są jednymi z najlepszych w kraju;
W modelu hybrydowym – z mieszaną obecnością w biurze w Warszawie i pracą zdalną;
W kulturze korporacyjnej nastawionej na inwestowanie w pracownika (szkolenia, konferencje, warsztaty);
Z wynagrodzeniem adekwatnym do posiadanych kompetencji i kompletem świadczeń pozapłacowych (prywatna opieka lekarska, fundusz socjalny itp.).
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
program emerytalny
preferencyjne pożyczki
firmowa biblioteka
parking dla pracowników
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie biletów do kina, teatru
dofinansowanie wypoczynku
inicjatywy dobroczynne
Aplikacja
Selekcja CV
Wywiad telefoniczny
Spotkanie rekrutacyjne
Zakończenie procesu rekrutacji
Informacja zwrotna
Telewizja Polska S.A.
W swojej ofercie posiadamy 22 Anteny i kanały, wśród nich 10 w jakości HD, w tym TVP Wilno w jakości HD jest na Litwie, oraz bogatą ofertę serwisów internetowych, m.in.: informacyjnych, sportowych, rozrywkowych, filmowych i dziecięcych oraz VOD. Nasz program można również oglądać korzystając z aplikacji mobilnych oraz Smart TV i telewizji hybrydowej. Jako jedyny nadawca w Polsce emitujemy programy regionalne tworzone przez 16 oddziałów terenowych.