Ta oferta pracy jest nieaktualna od 21 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Starszy Inżynier ds. Wsparcia Zautomatyzowanych Procesów (RPA/Robotix) / Help Desk

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 25.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.

    Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.

    Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.

    W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
    Starszy Inżynier ds. Wsparcia Zautomatyzowanych Procesów (RPA/Robotix) / Help Desk 
    Miejsce pracy: Warszawa
    18046252

    Zakres obowiązków:

    • Zdalne rozwiazywanie problemów na komputerach z systemem Windows (tzw. druga linia Desktop Support)
    • Zdalne wsparcie „robotów” (Botów - RPA) uruchamianych na zwirtualizowanych systemach Windows
    • Uczestnictwo i koordynowanie projektów oraz wdrożeń nowych technologii

    Wymagania:

    • Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze rozwiazywania problemów na komputerach z systemem Windows (tzw. Desktop Support)
    • Znajomość pakietu MS Office umożliwiająca przygotowanie zaawansowanych analiz, prezentacji i dokumentów
    • Mile widziana wiedza w zakresie: RPA, automatyzacji procesów (np. znajomość VBA lub Java w stopni zapewniającym samodzielne tworzenie narzędzi), doświadczenie w koordynowaniu inicjatyw/projektów, wiedza z obszaru systemów wirtualnych np. Citrix, VMWare
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu zapewniającym efektywne rozwiazywanie problemów technologicznych
    • Znajomość języka polskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym

    Oferujemy:

    • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole Technologicznym
    • Dostęp do najnowszych technologii wdrażanych w Banku Handlowych
    • Możliwość rozwoju/budowę nowego serwisu
    • Możliwość pozyskania dogłębnej wiedzy w zakresie wszelkich aspektów technologicznych
    • Pracę w zgranym i wspierającym się zespole
    • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

    Znaki Citi oraz Citi Handlowy stanowią zarejestrowane znaki towarowe Citigroup Inc., używane na podstawie licencji.
    Spółce Citigroup Inc. oraz jej spółkom zależnym przysługują również prawa do niektórych innych znaków towarowych tu użytych.

    www.citihandlowy.pl
    Bank Handlowy w Warszawie S.A.