Ta oferta pracy jest nieaktualna od 197 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Starszy Kierownik ds. Kluczowych Klientów

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 2018-03-08

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Żywiec Zdrój jest liderem na polskim rynku wody butelkowej. W portfolio firmy znajdują się wody niegazowane (Żywiec Zdrój Niegazowany, Dobrowianka), gazowane (Żywioł od Żywiec Zdrój) oraz napoje  przygotowywane odpowiednio na bazie naturalnej wody mineralnej lub wody źródlanej  ( Żywiec Zdrój Soczysty, Żywiec Zdrój Ze Smakiem, Żywiec Zdrój Smako-łyk, Żywiec Zdrój gaz z sokiem). Żywiec Zdrój jest częścią DANONE.

    DANONE to światowy lider na rynku żywności. W Polsce działamy w ramach grupy 4 spółek: Danone (świeże produkty mleczne), Żywiec Zdrój (woda i napoje), NUTRICIA (żywność dla niemowląt i małych dzieci) oraz NUTRICIA Medyczna (żywność medyczna). Wszystkie łączy misja, znane i doceniane na całym świecie marki oraz możliwość rozwoju zawodowego, jaką oferują w ramach spójnej, międzynarodowej grupy.  
    Starszy Kierownik ds. Kluczowych Klientów
    Lokalizacja: Warszawa
    • Odpowiedzialny za rozwój i zarzadzanie z klientami w kanale Cash & Carry;
    • Współtworzenie strategii dla kanału C&C;
    • Poszukiwanie nowych filarów wzrostu;
    • Negocjowanie warunków handlowych z klientami z kanału C&C;
    • Opracowywanie, przygotowanie oraz wdrażanie planu aktywacji i promocji u podległych klientów;
    • Monitorowanie wdrożenia planu działań oraz proponowanie planów usprawniających;
    • Realizacja planów wolumenowych i wartościowych;
    • Współpraca z terenowym zespołem sprzedaży oraz z zespołem obsługi klienta w celu maksymalizacji sprzedaży;
    • Współpraca z innymi działami (m.in. CatMan, PRGM, Finanse, Marketing, Trade Marketing, Logistyka).
    • Zarządzanie budżetem, analiza efektywności prowadzonych działań .


    • Minimum 7 lat doświadczenia w dziale sprzedaży w firmie z branży FMCG, z czego co najmniej 4 lata na stanowisku Key Account Managera;
    • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży terenowej;
    • Umiejętności negocjacyjne - doświadczenie w negocjowaniu kontraktów min. 3 cykle negocjacyjne;
    • Przedsiębiorczość, proaktywność, kreowanie i rekomendowanie rozwiązań;
    • Umiejętności analityczne;
    • Umiejętność planowania i organizacji pracy (priorytetyzowanie zadań);
    • Umiejętności prezentacyjne;
    • Umiejętności interpersonalne;
    • Umiejętność prowadzenia spotkań i warsztatów wewnętrznych oraz zewnętrznych;
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • Prawo jazdy kat. B.
    Zatrudnienie na umowę o pracę
    Atrakcyjne warunki pracy
     
    Możliwość rozwoju zawodowego
    Szeroki pakiet socjalny
     
    aplikuj

    Dołącz do kultury opartej na bliskiej współpracy, otwartości, twórczym entuzjazmie i szacunku dla drugiego człowieka. To odpowiedzialność, troska o bezpieczeństwo pracowników i produktów, zaangażowanie w problemy społeczne oraz w ochronę środowiska tworzą to, kim jesteśmy!