Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Starszy konsultant ds. eProcurement
Adecco Poland Sp. z o.o.
Poznań, wielkopolskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Ekspert
- rekrutacja zdalna
Dla naszego klienta, lidera na rynku usług consultingowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Starszy konsultant ds. eProcurement
Cel stanowiska:
Zwiększanie wydajności, niezawodności, elastyczności i szybkości reakcji łańcucha dostaw klientów przy jednoczesnym obniżeniu całkowitych kosztów poprzez transformacje i optymalizacje procesów eProcurement.
Opis stanowiska:
- Praca z zespołami wewnętrznymi oraz klientem zewnętrznym w celu doboru, zaprojektowania i dostarczenia rozwiązań eProcurement w transformacji łańcucha dostaw klienta (rozwiązania technologiczne w takich procesach jak sourcing, zarządzanie dostawcami, zawieranie umów, tworzenie zamówień, fakturowanie, integracja danych),
- Uczestniczenie / prowadzenie wdrożeń systemów end to end od strony funkcjonalnej,
- Realizacja projektów optymalizacji procesów/ reengineeringu/ implementacji,
- Stałe poszerzanie wiedzy na temat nowych narzędzi zakupowych i finansowych takich jak Ariba, COUPA, Ivalua, SAP MM, PP itp.
- Przegląd i walidacja danych oraz dalsze budowanie modeli optymalizacyjnych, raportów analitycznych i prezentacji,
- Prowadzenie badań wtórnych/ wywiadu rynkowego w celu wsparcia klienta,
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji dla klientów i kadry zarządzającej.
Oczekiwania pracodawcy:
- Wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie łańcucha dostaw, finansów, IT),
- Minimum 4-letnie doświadczeniee biznesowe, preferowane w roli konsultanta,
- Wiedza i zrozumienie procesów source to pay,
- Doświadczenie w korzystaniu z rozwiązań technologicznych w obszarze zamówień i finansów w takich procesach jak sourcing, zarządzanie dostawcami, zawieranie umów, tworzenie zamówień, fakturowanie, integracja danych, ryzyko,
- Wiedza z zakresu wdrażania (oraz użytkowania) narzędzi takich jak Ariba, Coupa, moduły SAP itp.,
- Doświadczenie w pracy z klientem, mile widziane w roli konsultanta,
- Zaawansowane umiejętności w zakresie obsługi Excel i Power Point,
- Co najmniej średniozaawansowana znajomość języka angielskiego niezbędna w codziennej komunikacji z członkami zespołu oraz klientami,
- Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji dla klientów i kadry zarządzającej,
- Umiejętności negocjacyjne,
- Proaktywność oraz pasja do usprawnień i optymalizacji.
Mile widziane:
- Doświadczenie w wizualizacji danych przy użyciu Tableau / Power BI / QlikView itp.,
- Doświadczenie techniczne związane z konfiguracją systemów będzie dodatkowym atutem.
Oferta obejmuje:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę stałą na pełen etat bezpośrednio u naszego klienta – światowego lidera na rynku usług consultingowych,
- Pracę w modelu hybrydowym,
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,
- Wsparcie w zdobywaniu uznawanych na rynku kwalifikacji oraz certyfikatów,
- Dostęp do wielu ścieżek rozwoju w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej organizacji,
- Międzynarodowe środowisko pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne