Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Starszy konsultant ds. eProcurement

Adecco Poland Sp. z o.o.

  • Poznań, wielkopolskie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Ekspert
  • rekrutacja zdalna

Dla naszego klienta, lidera na rynku usług consultingowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Starszy konsultant ds. eProcurement

Cel stanowiska:

Zwiększanie wydajności, niezawodności, elastyczności i szybkości reakcji łańcucha dostaw klientów przy jednoczesnym obniżeniu całkowitych kosztów poprzez transformacje i optymalizacje procesów eProcurement.


Opis stanowiska:

  • Praca z zespołami wewnętrznymi oraz klientem zewnętrznym w celu doboru, zaprojektowania i dostarczenia rozwiązań eProcurement w transformacji łańcucha dostaw klienta (rozwiązania technologiczne w takich procesach jak sourcing, zarządzanie dostawcami, zawieranie umów, tworzenie zamówień, fakturowanie, integracja danych),
  • Uczestniczenie / prowadzenie wdrożeń systemów end to end od strony funkcjonalnej,
  • Realizacja projektów optymalizacji procesów/ reengineeringu/ implementacji,
  • Stałe poszerzanie wiedzy na temat nowych narzędzi zakupowych i finansowych takich jak Ariba, COUPA, Ivalua, SAP MM, PP itp.
  • Przegląd i walidacja danych oraz dalsze budowanie modeli optymalizacyjnych, raportów analitycznych i prezentacji,
  • Prowadzenie badań wtórnych/ wywiadu rynkowego w celu wsparcia klienta,
  • Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji dla klientów i kadry zarządzającej.

Oczekiwania pracodawcy:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie łańcucha dostaw, finansów, IT),
  • Minimum 4-letnie doświadczeniee biznesowe, preferowane w roli konsultanta,
  • Wiedza i zrozumienie procesów source to pay,
  • Doświadczenie w korzystaniu z rozwiązań technologicznych w obszarze zamówień i finansów w takich procesach jak sourcing, zarządzanie dostawcami, zawieranie umów, tworzenie zamówień, fakturowanie, integracja danych, ryzyko,
  • Wiedza z zakresu wdrażania (oraz użytkowania) narzędzi takich jak Ariba, Coupa, moduły SAP itp.,
  • Doświadczenie w pracy z klientem, mile widziane w roli konsultanta,
  • Zaawansowane umiejętności w zakresie obsługi Excel i Power Point,
  • Co najmniej średniozaawansowana znajomość języka angielskiego niezbędna w codziennej komunikacji z członkami zespołu oraz klientami,
  • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji dla klientów i kadry zarządzającej,
  • Umiejętności negocjacyjne,
  • Proaktywność oraz pasja do usprawnień i optymalizacji.

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie w wizualizacji danych przy użyciu Tableau / Power BI / QlikView itp.,
  • Doświadczenie techniczne związane z konfiguracją systemów będzie dodatkowym atutem.

Oferta obejmuje:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę stałą na pełen etat bezpośrednio u naszego klienta – światowego lidera na rynku usług consultingowych,
  • Pracę w modelu hybrydowym,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie,
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,
  • Wsparcie w zdobywaniu uznawanych na rynku kwalifikacji oraz certyfikatów,
  • Dostęp do wielu ścieżek rozwoju w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej organizacji,
  • Międzynarodowe środowisko pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne