Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Starszy konsultant ds. procurement & strategic sourcing

Adecco Poland Sp. z o.o.

  • Katowice, śląskie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Ekspert
  • rekrutacja zdalna

Dla naszego klienta, lidera na rynku usług consultingowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Starszy konsultant ds. procurement & strategic sourcing

Cel stanowiska:

Zwiększanie wydajności, niezawodności, elastyczności i szybkości reakcji łańcucha dostaw klientów przy jednoczesnym obniżeniu całkowitych kosztów poprzez transformacje i optymalizacje procesów procurement & strategic sourcing.


Opis stanowiska:

  • Analizowanie bieżących wydatków i modelu alokacji, definiowanie strategii sourcingowych w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej, poprawy kosztów i optymalizacji łańcucha dostaw,
  • Nadzorowanie działań związanych z zakupami: sourcing (RFP, RPQ), negocjacje handlowe, przegląd ofert, porównanie stawek/ benchmarking,
  • Ocena dojrzałości procesów zakupowych i inicjowanie ulepszeń w bieżących procesach i wykorzystywanych systemach/ technologiach,
  • Implementacja narzędzi i technologii wspierających procesy zakupowe klienta,
  • Projektowanie rozwiązań zakupowych, tworzenie modeli operacyjnych, ram zarządzania, a także transfer tej wiedzy do klienta,
  • Przegląd i walidacja danych oraz dalsze budowanie modeli optymalizacyjnych, raportów analitycznych i prezentacji,
  • Prowadzenie badań wtórnych/ wywiadu rynkowego w celu wsparcia klienta,
  • Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji dla klientów i kadry zarządzającej.

Oczekiwania pracodawcy:

  • Wykształcenie wyższe o pokrewnej specjalizacji (łańcuch dostaw, finanse),
  • Minimum 4-letnie doświadczenie biznesowe, preferowane w roli konsultanta,
  • Doświadczenie w pracy z klientem, mile widziane w roli konsultanta,
  • Doświadczenie w obszarze strategic sourcing i category management,
  • Znajomość metodologii zamówień (procurement matrix, metody wyboru i oceny dostawców, sourcing, analiza ofert i benchmarking),
  • Doświadczenie w prowadzeniu procesów zakupowych obejmujących jeden lub więcej z następujących obszarów: analityka wydatków, przeprojektowanie procesów E2E, Source to Contract, Procure to Pay, integracja danych, itp.,
  • Zrozumienie wymogów prawnych w obszarze łańcucha dostaw,
  • Doskonała znajomość programów Excel i PowerPoint,
  • Co najmniej średniozaawansowana znajomość języka angielskiego niezbędna w codziennej komunikacji z członkami zespołu oraz klientami,
  • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji dla klientów i kadry zarządzającej,
  • Umiejętności negocjacyjne,
  • Proaktywność oraz pasja do usprawnień i optymalizacji.
     

Mile widziane:

  • Doświadczenie w wizualizacji danych przy użyciu Tableau / Power BI / QlikView itp.,
  • Znajomość systemów takich jak Ariba, Coupa, SAP itp.

Oferta obejmuje:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę stałą na pełen etat bezpośrednio u naszego klienta – światowego lidera na rynku usług consultingowych,
  • Pracę w modelu hybrydowym,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie,
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,
  • Wsparcie w zdobywaniu uznawanych na rynku kwalifikacji oraz certyfikatów,
  • Dostęp do wielu ścieżek rozwoju w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej organizacji,
  • Międzynarodowe środowisko pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne